På vei igjen? Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Nå i ca 1 time har jeg vært på do med nr 2 hele 4 ganger...er ikke det mye selv om en er gravid og spiser mer enn vanlig? Fikk plutselig sterke mensensmerter med litt kynnere i, var på do 1 gang, så leverte jeg datteren min i barnehagen (kjørte) når jeg da kom hjem gikk jeg på do 3 ganger etter hverandre, det var fast, men husker dagen før datteren min ble født hadde jeg masse murringer som ledsaget i diare, dette har jeg jo ikke hatt enda, men trenger man å ha diare? Kan det ikke bare være mer nummer 2 enn vanlig? Murringene har jo egentlig stoppet opp etter siste gang med nr 2 men har det kanskje veldig svakt...har så lyst at noe skal skje nå, er 37+6 i dag.
<3 girls <3 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 det var det samme med meg på mi første.ha akkurat spist pizza so kjende eg att eg vart ..dårli..eller ikkje det helder..rar i magen.. måtte på do å ja..kraftig nr.2. hadde masse kynner etter det..trodde eg! då var fødselen igang.neste kveld reiste eg på sjukehuset:)
På vei igjen? Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 Men det var fast avføring, var det det med deg og?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 hmm jeg har masse murringer om dagen. svir voldsomt i ryggen. kjennes ut som rier, og jeg er på do flere ganger per dag den siste tiden. har holdt på ihvertfall i en uke nå med do besøk. men det er fast og ikke bløtt. aner ikke hvorfor det er sånn. for vanlighvis pleier ikke jeg å gå på do for å gjøre nr 2 hver eneste dag. hvis ikke får jeg vondt så jeg må hver eneste dag opptil to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå