Gå til innhold

Lekegrind eller ikke??? Hjelp meg litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er snart 10 mnd. Begynner å bli veldig mobil nå.

Er så usikker på om vi burde kjøpe lekegrind. Hadde vært kjekt å ha henne i når jeg eks. skal på do.

Er det nok med en liten på ca 80*80cm som jeg kan få brukt for 500,- Eller burde jeg kjøpe en større dersom jeg først skal kjøpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke kjøpt når hun er så stor. De bør vennes til dem fra de er helt små.

Men hvis du bestemmer deg for å kjøpe en, bare for å bruke den ved toalettbesøk, så tror jeg ikke jeg hadde brukt så mye penger på den :)

Sjekk om de har en brukt på Finn.no.

Skrevet

Takk for svar. Flere med meninger?

Skrevet

Jeg har aldri savnet lekegrind og har utsatt kjøpet hele tiden. Nå er gutten 14 mnd, og da er det litt sent... Jeg har han med på do jeg...Har litt leker liggende i en skuff der, så går det så greit atte. Ellers er hjemmet vårt veeldig barnevennlig uten masse planter o.l som kan rives ned:)

Skrevet

Sønnen min er 9 mndr og har så smått begynt å bevege seg hit og dit, men jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe lekegrind. Kan aldri i verden se for meg at han "godtar" å sitte i den heller :-) Kommer nok til å rydde unna de farligste tingene som peissettet o.l., og ellers prøve å holde et øye med hva han driver med framover. Blir det for ille, er gaffatape kjekt å ha :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...