Gå til innhold

Har nettopp blitt alenemamma og skal flytte hjem til bergen..:'(


Juicyfrut

Anbefalte innlegg

Noen som er i samme situasjon?

Vi gikk ifra hverandre på 7 mnd dagen til dattera vår..

Og jeg skal flytte hjem til bergen igjen..

Jeg er skikkelig nedfor,og vet liksom ikke hvordan jeg skal komme over han..

Vi eier et småbruk på østlandet og har hester,må liksom gi opp jentedrømmen min med småbruk og hest...:-(

 

Også er det jo en papirmølle utav dimensjoner:'(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så synd! Er heldigvis ikke i samme situasjon.

Ville bare si at jeg tenker på dere. Håper alt løser seg på best mulig måte! Ja, tror på at det er litt av en papirmølle. Men finn ut hva du har rett på og stå på krava -ellers får du ingenting!

Av og til må man vel bare gi opp enkelte drømmer. Livet blir sjenldent som man hadde sett det for seg, men når en ting forandres, er det mye annet som forandres og! Det kan komme positive ting utav dette, selv om det kanskje ikke ser sånn ut! Livet blir bra, bare litt anderledes enn du hadde sett for deg! Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff stakkars deg!

vet hvordan du har det, sambo gikk fra meg når snuppa var 5 mnd.. Vi bor i samme by da så slipper å flytte, men .. ikke noe gøy:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så leit!

men dette klarer du! leit å "miste" jentedrømmen midt oppi det hele, men det er jo bare et spørsmål om tid før den er på plass igjen!

 

trist at barnefar blir så langt unna, kommer han ikke til å ta jenta i det hele tatt?

isåfall er det jo godt å komme "hjem" så stiller nok familien din opp litt.

 

*klapp på skulderen og en oppmuntrende trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for gode svar..=o)

 

Tror nok ikke jentedrømmen blir oppfylt noe mer nei,med de prisene som er i bergen..

 

Ja kanskje like greit at faren bor så langt unna,da slipper jeg og se han så ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dert var leit å høre, men hvem vet kanskje finner du en kar med småbruk senere! Hvor på østlandet bodde dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...