Harald Ripultfør Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har nesten ikke sovet i natt pga noen mest sannsynlig har stjålet nøkkelknippet mitt. Vi skal bytte låser i kveld da.. I går når jeg skulle gå på jobb la jeg nøkkelen på et hemmelig sted (pleier ikke gjøre det, og ingen vet om stedet ikke engang sambo) Det er masse vegetasjon rundt oss, det er nesten umulig at noen kan ha sett meg. Sambo kommer hjem fra jobb, låser opp med sin nøkkel, og så legger han sin nøkkel i skuffen sin før han drar for å hente oss på jobb/bhg, og lar da døren være ulåst. Når vi kommer hjem er døren vår låst og min nøkkel er forsvunnet. Nøkkelen til sambo lå fortsatt inne i skuffen hans. Det ser ikke ut som noen har vært her inne heller... Ekkelt altså.
Harald Ripultfør Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2008 Nå har vi fått skiftet lås så jeg sover trygt igjen, men er VELDIG nysgjerrig på hva som har skjedd med nøklene mine, så jeg dytter litt opp.
Harald Ripultfør Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 prøver å dytte eeeen gang til jeg
Under den hvite bro Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 de ligger sammen med en svart pose ved noe skinngreier....
Harald Ripultfør Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Hmm.. Klarer du å se om de er stjålet eller hva som kan har skjedd? Tusen takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå