*lille blomst* Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 jeg er våken:) men ser ikke helt hva det kan hjelpe deg...?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 våken her, siden 5 faktisk! hvor har du vondt hen?
blir gal Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 Så skikkelig vonde tak baki korsryggen.ikke sovi i natt.har ikke kjent dette før.vært litt sånn smårar bak der i dag.så når jeg skulle legge meg har det blitt værre.virker som det blei et slags mønster på det .tok tida osv.ringt føden kl 5.ho sa det kanskje bare var en begynnelse.ba meg ta noen paracet.det har jeg gjort.sov 1 time.våkna med vondt.like vondt når jeg går oppreist.var på do istad,og det kom skikkelig blod slim klumper.mørke rødt.er usikker på om jeg skal ringe igjen.pga at det er blod i slimet??føler meg bare til bry for dem.
Isalita Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Ring dem på nytt du!! Du er ikke til bry for dem, dessuten har de sikkert hatt vakt-skifte nå (uten at det skal ha noen betydning). Forklar at du ringte i natt, hva du fikk beskjed om, også forteller du om blodet og slimet. Ring ring, bedre med en gang for mye enn en gang for lite!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå