Gå til innhold

har vondt!! noen våkne her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja... jeg er våken :)

hvor har du vondt da? ringe føden?

Skrevet

Er litt vanskelig detta her.Det har begynt med litt sånn små vondt,menssmerter baki korsryggen i dag.Fra tidlig dagen.så seinere på kvelden blei det litt vondere.Når jeg skulle legge meg,begynnte det å ta tak baki ryggen.Så blei det litt bedre igjen.Gikk en stund,så var det vondt igjen.Synes det blei et mønster på det.Tok tida.Gikk alltfra 10-8 min mellom.Fikk ikke sove.Reiste meg opp for å gå.Skikkelig vondt.kl 5.00 ringte jeg føden.Ho sa det var kanskje bare en begynnelse,ettersom jeg bare kjente det i ryggen.Ba meg ta noen paracet,og ha noe varmt på ryggen osv.Tok to litt sterke paracet.sov 1 time.Våkna,og vondt var det.Så gikk jeg på do.Kom litt rosa på papiret.Så kom det store seige klomper med mørkt blod.Kan det være slimpropp?så nå er jeg usikker om jeg skal ringe igjen.føler jeg er til bry.

Unskyld skrifta!!!

Skrevet

så spennende! kan jo være begynnelsen på noe! du kan jo ringe føden for å høre hva de sier... de er jo der for deg vettu :)

har du langt til føden? kan sikkert få komme på sjekk hvis du vil? lenge til termin?

høres ut som at det kan være slimproppen som har kommet, men er ikke sikker... er det langt mellom vondtene nå? lykke til!

Skrevet

det virka jo som ho ikke ville ha meg inn istad.akkurat som jeg ikke hadde vondt nok.skulle kanskje ha skriki i telf!! har 40-45 min ned dit.termin til mandan 21.blei litt usikker på det blodige slimet da.står jo også at man skal ringe om det er blod.herregud! er så usikker om dan jeg

Skrevet

du kan jo ringe å spørre om blodet og det... de vil vel at man skal vente hjemme lengst mulig hvis man kan det... sist vente jeg til det var 2-3min mellom riene, men vi hadde bare 5min til føden da... hadde nok villa ventet hjemme til det er ca 5-7min mellom riene, for man får da som regel tilbragt nok tid på sykehuset likevel.

men er du usikker, så ring føden om ikke annet for å spørre om blod og slikt... kan jo hende at de sier noe annet nå... og nå har jo dagskiftet begynnt også... ring du, og få høre hva de sier da :)

Skrevet

ringte nå.ho sa jeg kunne komme inn.ho ville at en lege skulle sjekke,pga slimproppen.vedder på at det er ingenting

Skrevet

ta med baen ihvertfall! sånn i tilfelle! det gjorde ikke jeg da vi skulle ha nr 1, og gjett o mjeg angra da det viste seg at jeg hadde 5 cm åpning?

lykke til! og gi lyd fra deg når du enten har født eller kommer hjem for å se om det skjer noe mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...