Gå til innhold

noen som danser hiphop\streetdance her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så sykt lyst og begynne..og de har kurs her i byn..sendte emailen min for mer info om kurs idag :) noen som danser her ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeiii ;p Men ble tvunget litt til det paa skolen for en periode... ;p Ikke min greie...... Men det er nok ikke saa vanskelig;D

Skrevet

Jeg har gått på et sånt dansekurs en gang, og det var helt greit:-)

Jeg er ingen danseekspert men klarte da å lære meg dansene:-D

Skrevet

bra det ikke er så altfor vanskelig å lære da :) vurderer seriøst og begynne.bare hoppe i det.hehe

Skrevet

Det er sant:-D

Det er gøy å danse!!

Lykke til da:-)

Skrevet

Men dine svar teller ikke på dansetråder dah!

Skrevet

Gjor de visst faen! Hva er det for en frekkhet??

Skrevet

takk for det :) fant meg noen videoer på youtube også nå :))

Skrevet

Hehehehehehehe søøøøøøte siklus:-P

Ta det som en kompliment!

Er jo bare fordi du er så forbanna jævla god til å danse at vi gidder ikke ha noe sånn derre "alt er enkelt" opplegg:-P

Skrevet

Vi kupper traader vi:D

Du har ikke sett meg daaaaaaanse;) Saa du skal ikke uttale deg for mye:D

Og jo, Streetdance er enkelt for ALLE!

Skrevet

Ehhhm, du har jo bare danset i tusenogførtisyv år, så du er sikkert grisedårlig:-O

Skrevet

Hehe, jeg kan danse i tusenogfortisyv aar til, og fortsatt vaere like daarlig! Skal en bli god i dans saa maa en ha rytme og vaere veldig bevegelig, og ikke alle har det i kroppen sin. Enn hvor mye en trener seg opp :P Saa at jeg har danset i mange aar behover ikke nodvendigvis tilsi at jeg er flink:p

Skrevet

Dust!

Du vet jo at du er det da *doh*

NATTA!

Skrevet

til HI: jeg har danset en del og hip hop/ street er kjempegøy. Om det er vanskelig eller ei kommer jo litt an på deg. Hva du kan fra før, evt begavelse fra naturens side :). Men hvis du begynner på nybegynner-nivå, tror jeg definitivt du klarer å henge med! Good luck :)

Skrevet

Hopp i det - veldig bra trening:) Jeg har vært danser og samboeren min jobber som profesjonell danser:) Start på nybegynner nivå så klarer du fint å henge med(så lenge man har litt rytme og koordinasjon da:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...