Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Mannen er rimelig oppgitt, det er jeg også.. Er 4 mnd på vei, og hater tanken på sex.. Må selvfølgelig tilfredstille han en gang i blandt med oral sex og "handjob" og det er for så vidt ok.. Men sex?? Nei takk..
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Den båten har seilt for lengst ja:P Kan gjerne sitte og kose og holde rundt, men akkurat tanken på å ha sex eller noe form for sex er langt vekk:) Er 34 uker nå, så er heldigvis ikke så lenge igjen..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Sexlysten forsvant i 1. trimester og jeg trøstet meg med at den nok kom tilbake sånn rundt halvveis, men neida :-( Er i uke 38 nå og sex er fortsatt helt uaktuelt. Satser på at det retter seg igjen etter fødselen! Hvis ikke, vet jeg ikke hva jeg gjør...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Her er den vel bedre enn på lenge. 16 uker på vei. Men mannen min virker det verre med........han er med på det altså, men virker ikke til å boble over av lyst akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå