Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 ja, det hadde stått i pakningsvedlegget dersom det ikke gikk;)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 En sykepleier jeg snakket med sa det var greit å bruke kremen, men ikke stikkpiller fordi de kunne komme for langt inn. Senere leste jeg det samme på nettet.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 PS! bruk fingrene å føre vagitorien inn med. Ikke den staven som evt. følger med.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 jeg brukte stikkpille, man skal bare ikke bruke den hylsa som følger med, er det det står på dem iallefall!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Legen foreskrev kombinasjonspakning til meg. Så ja, du kan bruke både stikkpiller og krem. God ide og bruke fingeren til vagitorien istedet for applikatoren. Jeg brukte den og fikk litt smerter + blødning. Heldigvis gikk det bra, men skal jeg bruke vagitorier igjen blir det definitivt uten applikatoren.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Det står at det er greit å bruke det, men jeg må si jeg er skeptisk. Brukte det sist jeg var gravid (brukte fingeren)og fikk en blødning. Mistet senere i en ma. Er sikkert ingen sammenheng, men det har ført til at jeg er mer skeptisk denne gangen. Er gravid og sliter med sopp, men har sålangt bare brukt kremen. Må ta en sånn pille snart, men da skal jeg ta endagsdosen og ikke den hvor man må ta piller hver dag over flere dager.
~\/ero~ Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Jeg brukte den under graviditen. Legen som sa jeg skulle bruke den, men fikk streng beskjed om og ikke bruke den staven, men fingrene til den 'tabletten'. Det samme fikk jeg også høre på apoteket. Fikk ikke blødninger eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå