Gå til innhold

Termin idag!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når føder jeg tro? Noen som vil tippe/spå? Har en sønn på to fra før, fødte han 9 dager over. Jente denne gangen. Å som jeg gleder meg til å få baby igjen :) Kom uuuut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går for 20. juli kl 1213

Wild guess!

Fødte forøvrig begge mine 6 dager over menstermin, så vet hvor lang tid mine unger bruker på å bli ferdig ;o)

Skrevet

så spennende!

jenta di er nok rett rundt hjørnet...

kommer sikkert til helga! :)

Skrevet

Ja får håpe hun melder sin ankomst snart, er så veldig spent på hvordan hun er :) Ligner hun på storebror? På meg kanskje? Storebror ligner mest på pappan og brødrene mine. Hvordan er det å være jentemamma tenker jeg masse på! Og ikke minst hvilket navn skal hun få? Vi har ikke helt bestemt oss enda, tror vi får vente å se henne først :)

Men det rare er at jeg ikke er forberedt på fødsel denne gangen i det hele tatt. Hvis det skulle starte nå så vet jeg nesten ikke hva jeg skulle gjort. Ser liksom ikke for meg at jeg skal føde. Hmmm, sist mener jeg at jeg var sååå klar, og da visste jeg ikke hva jeg gikk til. Kanskje det er det, jeg vet hva som venter meg når det starter... Hmm, ingen vei tilbake uansett, får ta det som det kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...