dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Skjønner ikke hvordan jeg ser forskjell jeg...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Pysj er en hel drakt. Sparkebukse er uten armer. Begge kan være med el uten føtter. Var det det du mente?
To gutter og en jente Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Ikke for å forvirre deg, men det finnes mange sparkedresser som har lange armer. Jeg har ofte brukt det når mine er små. Kan være enig i at noen likner på pysj. I begynnelsen sover babyen veldig mye. Er ikke så viktig å skille mellom pysj og sparkedress da. Er den fin og du ikke ser forskjell selv, ser jeg ingen grunn til ikke å bruke den på dagen, etter min mening. Men ofte er pysjene tynnere enn sparkedressene (Ren bommull) og har gjerne figurer/bilder som viser at det er pysj. I tillegg står det ofte på merkelappen dersom det er pysj. Håper jeg ikke har forvirret deg mer nå...........!?
lykketreff:-) Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Sliter med det samme, jeg... Tror jeg har falt ned på at sparkebuksene/dressene er litt tykkere og har litt mindre dilldall. Begge kan ha knapper helt ned, så der nytter det ikke å skille. Er det forresten vanlig at pysjer er laget av velur? Har arvet noen plagg som ser ut som pysj (tror jeg), men som er i ganskje tykk velur. Forvirrende, ja :-S
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Ok,tror jeg bare ser an hva jeg synes passer jeg. Er de tykke dressene jeg er usikker på.Ser jo hva som er pysj i tynt bomullsstoff. Noen av dressene har knapper bak,regner med at de er sparkebukser,skifter jo ikke så ofte om natten?!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Pysjer kan ha knapping bak de også, men ofte er pysjene i tynn bomull eller nattamotiv. De i velur ville jeg tro er sparkebukser, er vanskelig å se forskjell noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå