Gå til innhold

Hva skal jeg finne på da....? * huff *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal barna være hos faren sin i 14 dager, hva i alle dager skal jeg ta meg til da....?

Har ingen venner, kun mine foreldre...

Kunne jo reist bort, men ingen å reise sammen med.....

Ser frem til 14 dager i ensomhet.... * Huff * :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettopp hvert igjennom 3 uker jeg. kjipe greier. men han kom hjem i dag og det var deilig.

Skrevet

Tror nedtellinga til at de kommer hjem begynner med en gang de har blitt hentet av faren sin.....

Denne ensomhetsfølelsen er overhodet ikke okay nei, dagene går så sakte og en får tenkt så altfor mye.... Og det har jeg overhodet ikke godt av.

HI

Skrevet

nei, jeg vet hvordan det er :o(

men er sikkert fint for ungene da. må bare prøve å gjøre det beste ut av det.

Skrevet

jeg er 100% alene som forelder og jeg forstår at dere savner ungene, men hvorfor ikke prøve å gjøre det beste ut av perioden dere har fri i sommer til virkelig å lade opp batteriene? forstår at ungene er det viktigste dere har, men samtidig er dere faktisk voksne som bør ha et liv utenom også. jeg innrømmer at det hadde vært helt fantastisk å ha tre uker barnefri hver sommer og kunne bare være meg selv. forguder jenta mi, men allikevel har jeg et liv utenom!!

vil ikke gjøre noen sure eller skape noe sure miner her inne nå, men blir faktisk litt lei meg på deres vegne når dere kun har barna som deres liv.

Skrevet

Da foreslår jeg at du tar deg en tur ut og blir kjent med nye folk som kanskje kan bli nye venner;)

Skrevet

Dette er jeg enig i;) Jeg har 2 og er 100% alene, og har vært det i alle år. Tanken på ei uke i syden alene er forlokkende. Jeg har aldri hatt "ferie" fra ungene, men du verden hvor jeg skulle ønske jeg hadde det.

Vær glad for at samvær fungerer, dere. Ikke klag over det også. Forstår tankegangen deres, men likevel....

Skrevet

Hvis det er til noen inspirasjon, her er hva jeg gjør med mine to uker:

-jobber 8 t per dag (valgte å ta ferien sammen med barna, ikke alene)

-har kjøpt en god bok

-trener

-inviterte en venninne på kino, en annen på middag (om du ikke har venner, har du noen bekjente som du har lyst til å bli bedre kjent med?)

-skal i en bursdag

-skal besøke foreldrene mine

-gjør ærend jeg ellers har lite tid til

-maler taket i gangen

-snakker med barna/faren på telefonen et par dager i uka

Tenk på mulighetene! Hva liker du å gjøre som du ikke har tid til vanligvis?

Skrevet

Det nytter ikke å sitte å synes synd på seg selv når ungene reiser på ferie til pappa. Jeg forstår veldig godt de mødrene som er 100% alene som gjerne skulle hatt noen dagar/uker ferie. Klart det er trist og leit når ungene reiser å skal være borte i 2-3 uker, men da er vi nødt til å ta oss selv i nakken og finne på noe.

Hva gjorde du før du fikk barn?

Hvis du ikke har noen venner er dette gjerne tiden for å prøve å finne noen. Meld deg på kurs, ring til gamle bekjente, inviter noen med deg ut på byen.

Sønnen min kommer hjem over helgen, da har han vært borte i 2,5 uke. Jeg gleder meg masse til å få han hjem, men jeg har funnet på mye disse ukene og har virkelig fått ladet batteriene.

Hvor bor du da? Det kan jo hende det er noen her inne som er i samme situasjon som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...