aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har vært kvalm i 2 mnd snart. Svimmel, har hatt mens i løpet av disse to mnd men den har bare vært merkelig. pluss at syklusen min er skutt til helvete, ting skjer når dem gidder i kroppen min og helst så hypping som overhode mulig. Jeg har ømme pupper, EKSTREMT ømme pupper, Har ubehag og press i livmora, og mer hormonell enn vanlig. og springer på do mye helst mest om kveldene, bare siden klokka var 9 har jeg gått på do sikkert 5 ganger, og da tissa like mye hver gang og jeg passer på hva jeg drikker, og må jo snart dehydreres. Uansett kvalmen har vart i 2 mnd, alt det andre ubehaget har vart i 1 mnd. Noen som aner hva dette kan være. Har tatt sikkert 10 tester hvor 3 av dem har vært så svakt positivt at det nesten ikke kan kalles positiv, og resten har vært negativ. Tror ikke jeg er gravid, så om noen har opplevd dette utenom graviditet så hadde det vært bra om dere kunne nevnt det. Er også tregere i "avløpssystemet...." sorry for å dele den med dere.
~sjiraff~ Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Positiv test betyr jo som regel at man er gravid. Sjeldent de viser feil resultat den veien. Hva me å ta en tur til lege?
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Svangerskap utenfor livmor. Hadde sånne symptomer da det skjedde meg. Fikk så plutselig ganske sterkes stikkende smerter i den ene siden, samt kryssmerte i skulder, noe som visst nok er vanlig av en eller annen grunn. rett på sykehus, operasjon, mista en eggleder og stor indre blødning. Mener ikke å skremme eller være veldig dramatisk her - men kanskje du skal ta deg en tur til lege?
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Med tanke på at jeg har testen feil positivt 3 ganger det siste året så orker jeg ikke løpe til legen, men det har ikke vært så her kraftig før, hvis jeg ikke ser bort fra den gangen jeg var gravid da. Og jeg har jo forferdelig lyst på barn bare ikke nå...
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 ALTSÅ! Hvis du har tatt tre tester som du faktisk kaller positiv selv om de er svake, så er du mest sannsynlig gravid altså. Positive tester er positive nesten uten unntak, og med tre stk?? Du har jo også alle symptomene på graviditet...hmmm. Hva med å ta en tur til legen for å ta test? :-) Jeg tror du har baby i magen, jeg:-O
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 :O:O jo litt skremt. har sånne merkelige muskel smerter i skuldrene også men har ikke tenkt på sammensetningen før... KAnsje jeg stikker innom legen i lunsjen.
~sjiraff~ Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Da tror jeg at jeg hadde vurdert en annen type tester ) Det kan jo som Blekkspruten sier, graviditet utenfor livmoren. Kom deg til lege du. Er det ikke graviditet så er det jo sannsyneligvis noe annet galt?!
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Bedre med en tur for mye enn en for lite i et slikt tilfelle, altså, det vet jeg smertelig mye om, men håper jo at det ikke er slik:-) Lykke til!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2008 en av grunnene til at jeg ikke har planer om graviditet nå er fordi jeg har en ukjent liten kul bak livmora som jeg skal inn å sjekke om fortsatt er der i løpet av mnd som kommer. Skulle få innkallingen i slutten av juli igjen. og det passer dårlig sammen med graviditet. Men skal ikke legge meg ned å vræle om det skulle være graviditet da. men bare passer så forferdelig dårlig. Og dem har tatt tumor prøver og dem var negative så ingen vet helt hva som befinner seg baki der nede...
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2008 jeg skal virkelig innom der ja... får bare se hva dem sier. Har allerede vært der et par ganger på falske graviditets varsler så dette kan jo bli intressant å se om dem slipper meg inn...
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #12 Skrevet 15. juli 2008 Da hadde jeg uansett tatt en tur til legen. Det er jo noe som ikke stemmer, og i og med at du skal sjekke den kulen og sånn, så ville jeg absolutt tatt en tur innom. Helst imorgen.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #13 Skrevet 15. juli 2008 Du får nevne alle symptomene og at du er redd det kanskje kan være svangerskap utenfor livmor (såkalt ex.u), da bør de ta deg seriøst. Da må de gi deg en ultralys isåfall, antakeligvis med den berømte "stavmikseren"..
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2008 Ja vil nødig miste noen av delene mine der nede så dette skal følges opp. svanger skap utenfor livmoren... huff. Nei får satse på at legen finner ut at jeg er bare gal og at det ikke feiler meg noe.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. juli 2008 Vurderer å ringe Kvinneklinikken å høre hva dem sier ang det som skjer. og kansje jeg får en raskere dato. og så stikke innom legen min hvis det ikke er noe dem kan gjøre...
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. juli 2008 ja den stavmikseren altså... det har dem ikke på legekontoret, da må jeg på sykehuset. Håper seriøst at det bare er kroppen som spiller noen kraftige puss på meg.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #17 Skrevet 15. juli 2008 Gjør det du! Hvis de ikke vil gi deg ultralyd, så kan de i det minste ta blodprøver av deg for å måle hcg-nivået i blodet ditt og hvordan det eventuelt utvikler seg og om det er i samsvar med normalen for vanlig graviditet.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. juli 2008 jepp tro meg noe skal dem få gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå