Gå til innhold

Når bruker dere lekegrinda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i 1/2 år snakket om å kjøpe lekegrind til gutten vår på 14 mnd. Men vi har nå aldri kommet så langt. Og nå har vi vel kommet frem til at vi ikke har behov for det. Har liksom aldri tenkt at nå skulle jeg hatt en lekegrind her...Når er deres små i lekegrinda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg lager middag og rydder.Noen ganger når vi spiser.

Han trives veldig godt der og så vet jeg hva han gjør og hvor jeg har han.

Han er 10 mnd.

Skrevet

Vi brukte den frem til hun begynte å gå da hun var 11 mnd. Brukte den egentlig ganske lite..

Skrevet

Vi fikk ei for et par mnd siden.

Bruker den bare når jeg er alene og må på badet.

Ellers har vi ikke behov - eller et barn som har tålmodighet til å sitte der. Det er jo veldig liten plass i ei slik ei!!

Skrevet

Jeg brukte den knapt til førstemann. Men da nr 2 kom, brukte jeg den noen ganger så han skulle få "fri" fra storebror. Storebror var da 2,5 år og veldig intenst kosete, for å si det sånn ;-)

Skrevet

Hei!

Vi har to lekegrinder til våre tvillinger. De er veldig kjekke. Vi bruker de når vi spiser middag, må en tur på toalettet, gjøre ting i huset. De koser seg i dem:) Lar de ikke sitte så lenge av gangen da.

Skrevet

Bruker den nå når jeg dusjer.

Før likte han veldig godt å leke i den.

Skrevet

Vi har brukt lekegrind, som man kan stille bunnen opp, og ned. Kjøpte den da guttungen var baby, og hadde han i den, slik at han ikke skulle få "gulvtrekk" om sommeren, og døren sto oppe. Han lå mye i den og lekte, og for meg var det greit, og trygt å plassere han i den, når jeg gikk på toaletten, eller holdt på ved komfyren. Han stortrivdes i den =)

Nå har jeg vesla i den, mest for å beskytte henne mot storebror (som blir 3 i Nov) når han leker, og springer rundt.

Men nå når gutten deres er 14 mnd, så er det vel litt sent å skaffe?? Han er ikke vant til den, og kan kanskje synes han blir berøvet friheten ;) Var vel rundt den alderen, at vi pakket vekk lekegrinden..

Skrevet

jeg brukte lekegrinden mye fra dag en sist. man kan ta opp bunden så han brukte da den til å sove i på dagen. ihvertfall store deler av den første tiden til han ble litt for "stor" og sov i senga på dagtid. det var fordi han fikk jo mere soverutiner og sovnet bedre i senga.

ellers brukte jeg den mye når jeg gikk på do, støvsuget, satt på en maskin med klær og sånne småting. eller hvis jeg trengte 5 min på sofaen så kunne han sitte der på leke en liten stund. han likte seg godt.

men den uka han ble 1 år så tok vi den vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...