Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Gubben har hatt et lite svermeri med ei fra gammle jobben sin. Nå fant jeg på loggen på mobien han bruker på jobb at han har ringt ugla igjen. Han bare ungår meg og vil ikke snakke om det. What to do? Avslutte hele greia, så han kan gifte seg med ugla?
fumlis og skrikerungene Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Ja, la de gifte seg. Det er nok det beste tipper jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Ring ugla selv, og skjell henne ut alt du bare kan!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Ja nå var det ikke Ugl@ her inne da. Men ho heter G.., men ser vel mer ut som ei ugle, uten og blande Ugl@ inn i dette Nei, jeg har ikke lys til å ringe henne. Men kanskje jeg skulle ta en telefon til mannen hennes. Da blir det nok liv i leiren tenker jeg! HI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Jeg synes faktisk du skal ringe mannen hennes jeg. Kan være greit med litt liv i leiren for da skjønner mannen din kanskje at det ikke nytter å stikke hue i sanda når man har bæsja på leggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå