opsi fødeklar Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er 20 uker på vei. Og det er ikke mitt 1. svangerskap. Jeg syns jeg kjenner så lite liv denne gangen. Barnefar har enda ikke kjent noe utenpå magen. På UL sa de at det var en veldig aktiv liten baby, og at morkaka lå slik den skulle. Jeg bare venter på de gode sparka. Fler som ikke kjenner noe så godt?
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Kjente veldig lite før uke 22 jeg.. Er førstegangs. 26 uker på vei nå, og nå kjenner jeg det veldig godt...så det kommer nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå