Gå til innhold

Aldri i mitt liv om jeg hadde forestilt meg dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det skulle være så tøft og utfordrende og være småbarnsforeldre. Har en jente på 3.5 år og en som er yngre. Jenta vår er så engstelig og redd for ulike og nye ting at det begynner og bli vanskelig og takle og forholde seg til. I dag ville ho ikke være med nabojenta hjem fordi ho var redd ho måtte spise der (leker masse med nabojenta).

Flere som har engstelige/redde barn og har noen gode råd og komme med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....eller det kan være en grunn til at hun ikke vil dit.....det med spising kan være en unnskyldning......trenger jo ikke være noe annet enn en skummel hund eller storebror.....

Skrevet

Min nevø var ikke med nabogutten hjem da han var 3.5år:-)

Ingenting å stresse seg opp over, kanskje har de tidligere servert henne noe hun ikke likte. La henne bestemme selv, og inviter heller nabo ungen til dere.

Alt til sin tid.

Skrevet

jeg har ikke engstelige barn som du beskriver, men jeg er på samme måte, helt overveldet over hvor mye jobb det er med to små barn, eller et for den saksskyld. vi har en på 2,5 og en baby på 9 måneder.

to åringen vår er veldig aktiv, det er ikke innbilling, de har kommentert på det i de to barnehagene han har gått i, og alle andre mener det samme. han er veldig grei, og snill, men han greier ikke sitte i ro.

noe som kan være litt farlig til tider.

Skrevet

Takk for svar. Er nok litt mer avansert/vanskelig enn dette, men skulle jeg skrevet hele historien rundt dette kunne jeg sittet her ennå.Vi har vært til veiledning for disse problemene, men ingenting har virket så langt. Var vel egentlig derfor jeg skrev for å høre om det var andre med ekstra engstelige/redde barn som har noen erfaringer og dele med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...