Gå til innhold

kan noen hjelpe meg med huskeliste til ferien??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva man må ha med til en 3 mnd babygutt.. Redd jeg skal glemme noe :) Skal være borte 14 dg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det du glemmer får du sikkert kjøpt der nede...

Skrevet

eller der oppe..eller hvor du skal.. hehe.

Skrevet

skal til polen, får vel tak i det meste der også, men greit å stille forberedt :)

Skrevet

Badebleier, febermåler, stikkpiller, solkrem

Skrevet

Paracet stikkpiller

Europeisk trygdekort, bestilles på NAVs sider

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor man skal.

Skrevet

Stikkpiller, temp, nesedråper (saltvann), nesespray.

Skrevet

Europeisk trygdekort?? Hva er det og hvorfor??

Skrevet

Jeg legger frem pen og papir i god tid før vi reiser.

Da skriver jeg ned alt jeg bruker og vil komme til å ha behov for på tur. Da går det som en lek :))

Når jeg tar frem xxx tenker jeg automatisk over om jeg vil få behov for det på turen. Så blir det evt notert.

Det som er det største mustet er jo ting du vil få behov for med en gang du kommer frem, eller ting som kan komme akutt -som febermåler, stikkpiller, plaster, bleie, våtservietter, tannkost.

De fleste av oss foretrekker nok å ta med tøy. Det er kjedelig å kjøpe ekstra fordi enn har glemt det. På samme måte så er det kjedelig å beregne å kjøpe det der en kommer, for ikke å finne noe som passer eller noe en liker.

Skrevet

Har en lapp her jeg også, men tenkte bare å legge inn her tilfelle jeg har glemt noe... :) Skriver på sånn litt etterhvert.. Liker å være ferdig pakket litt før, har begynt å tenke på det nå og vi reiser på lørdag..

Skrevet

Det er et kort som viser at du har rett på å få hjelp gratis...() i hvert fall at staten kan betale for deg - hvis du skulle bli innlagt på sykehus el. fordi du har rett på trygdeytelser i Norge. Det er LURT!! hvis det skjer noe-

nr til forsikringsselskap- nr til kortselskap eller bank- hvis behov for sperring av kort.- nr til norsk luftambulanse- hvis man skulle trenge hjelpfra dem- (husk å betale meldemskap på forhånd!)

penger- pass- biletter- piller-

bleier- pumpeutstyr hvis du bruker det- og vannkoker- flaske til å ha vann i -

skal du kjøre eller ta fly- noen forskjeller på det. og så kommer det an på hvor i polen du skal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...