Heaven har født::) Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 får ikke ro i kroppen. Gleder meg, men samtidig er jeg sååå redd. Dette var egentlig tvillinger,men fikk vite for noen uker siden at den ene tvillingen var død. Er så redd for at det skal være noe galt med det andre nurket... Søvn kan jeg nok bare glemme i natt,den er så langt unna som den kan være. Heldigvis har jeg time såpass tidlig som kl 10.00, så jeg slipper å gå å vente så langt utover dagen... Hadde jeg enda vært synsk og kunne sett at alt var bra med den lille i magen.... Vet ikke hvor jeg vil hen med innlegget,men måtte bare få det ut...
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 bare til å tenke positivt du.. jeg var selv nervevrak dagene føre ul'n .. var helt rart... livredd for å ikke finne hjertet.. men der var det.. en livlig liten gutt som hadde anlegg for ad/hd men lykke til og det gåpr nok bra
Mayken Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Om det er til noen trøst så opplevde naboen min det samme som deg, og hun fikk ei sunn og frisk nydelig lita jente i januar i år. Går nok bra skal du se.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Regner med at alt har gått kjempe bra, og dere har sett en nydelig liten bebis Kom gjerne med en oppdatering når du kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå