Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Hei dere jenter som skal gifte dere. Hva omtrent får dere i gave fra foreldre? Fikk nettopp vite at min datter skal gifte seg hos byfogden den 8. august. Skal bare ha et lite selskap da, men litt hastverk med alt blir det jo. Tenkte 5000,- da, og gi noe senere også. Kom plutselig på dette da. Vil si jeg er alene da også. Synes det er litt lite selv, men.......
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hadde blitt knall fornøyd med 5000 kr! =)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 synes det er en veldig god gave. ihvertfall når du er alene. jeg hadde blitt kjempefornøyd.
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Vi har fått fullt middagsservise til 12 personer (flate og dype fat, dessertskåler, terrin, 2 sausnebb, 3 boller og 4 serveringsfat) av mine foreldre, og at det ble en så stor gave kom veldig overraskende på meg. Vi fikk den på forhånd sånn at vi skal slippe unna med litt mindre bagasje på vei hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå