Gå til innhold

Flere her som har termin rundt 5. november 2008?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin da, og det hadde vært litt koselig å snakke med flere som har termin rundt da, om diverse ting og tang rundt graviditeten=)

Klem=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:-)

jeg har termin 3.november så nærmere blir det nesten ikke:-)

Skrevet

hehehe, måtte le litt av nicket ditt;)

hva venter dere denne gang?

Skrevet

Hei;)

Jeg har termin 2.november.

Hvordan er formen?=)=)

Skrevet

hihi, ikke akkurat planlagt;-)

jordmora klarte ikke helt å se helt hva det var, men hun klarte ikke se noe tut, så kanskje det er jenta som kommer denne gangen da:-)

lov å ønske seg,men blir like glad for en guttebass til også da:-)

har du andre barn du da? vet du hva dere får?

Skrevet

Å så artig at vi er noen som har termin rundt omkring da=)

Her er formen ganske bra, bortsett fra at jeg ikke sover sååå godt om nettene lenger, og har begynt å kjenne til leggkrampene, men ellers upåklagelig=)

Hvor mye liv kjenner dere? og kjenner dere bare dunk eller kjenner dere noe mer?

Hvordan er formen der?=)

Skrevet

heisann juli06 og november08:-)

formen min er bra, men sliter litt med bekkenet da... men men overlever nok;-)

har selv en gutt som ble født 5.august 06:-)

hva venter du denne gangen da?

og formen?

Skrevet

jeg kjenner masse liv, begynner å bli friske fraspark inni der:-) koselig!

enn du?

Skrevet

Leggkramper har jeg av og til også.. i tillegg sover jeg dårlig om nettene pga bekkenløsning. Skal begynne med fysikalsk behandling neste uke,så håper det blir bedre da:):)

Jeg kjenner masse liv. Ofte harde spark ,og magen er til tider øm og "sår" pga all aktiviteten. Men det er jo bare koselig egentlig.. jeg vet jo at han har det bra der inne da=D Magen buler liksom utover når han sparker.. har også kjent at han hikker.. hehe rytmisk dunking. :)

Er dette din første lucky-baby?

Skrevet

Hehe, nei man kan ikke alltid planlegge alt=) Som jeg sier til de som spør meg om det var planlagt: "Det var ikke 100% planlagt, men barnet er 100% velkomment"=)

Ja, selvfølgelig, blir man alltid like glad uansett hvilket kjønn det blir, men jeg skjønner at dere gjerne vil bli foreldre til begge kjønn, og viss ikke, så blir jo dere like glad uansett=)

Vi har ingen barn fra før, det er begges første, og det blir jente=) Min kjære hadde selvsagt et lite håp om at førstemann skulle bli gutt, slik at han kunne gjøre sånne far-sønn ting sammen, men han er kjempeglad for jente også:)

Hvor gamle er de andre barna deres?

Skrevet

Ååå, så søtt at du kjenner hikking! jeg kjenner bare dunking og litt romstrering der inne=) Nå har vi også begynt å se det utenfra når jenta vår holder på der inne, hihi, utrolig rart å tenke på at det faktisk er et lite menneske inni magene våre=)

Hvor bor dere hen forresten? Jeg bor i trondheim og er 23 år=)

Skrevet

Har termin 30 oktober så der jo ikke mange dagene før det

Har en august06 gutt jeg også så da måtte jeg jo si noen ord her jeg også.

Vi vet ikke hva vi får, ønsket ikke å vite det denne gangen heller.

Er i sånn passe form, på jobb er det tett luft og 26-30 grader og da kreperer jeg Vondt i hode og hovne ben.

Skal bli godt med noen dager fri snart

Skrevet

mine barn er født 28. mars 04 og 5. august 06.

de gutta har en annen far. heldigvis samarbeider vi godt etter bruddet:-)

var litt vanskelig å godta denne graviditeten siden det var med en ny mann og vi bare hadde vært sammen i 7 mnder... men nå er jeg bare happy at vi valgte å beholde den. kjøpt og hus sammen og har det gennerelt bra, bortsett fra at jeg er et troll i dette svangerskapet;-) skikkelig superhormonell! myyye verre enn i de to forrige svangerskapene. men men heldigvis er samboer en tålmodig mann!

Skrevet

enda flere her ja:-)

hercules, var du her på bim i 06??

synes jeg erindrer nicket ditt:-)

jeg er forresten 27 år, og bor på nordmøre:-)

Skrevet

Jeg har termin 1 november, men min egen beregnede termin, hehe, er 5 november. Alt vel her, ingen symptomer annet enn sparking :)

Skrevet

Har termin 8.november :) Får jente.

Skrevet

Har også termin 8.november og venter ei jente :)

Skrevet

Jeg har termin 4 november og har jente fra før av - født mars 07: ) Blir visst en lillebror .Skal på ny UL i uke 33 - bare for at jordmora ville ha mer trening på store mager - så håper å få enda en bekreftelse på at det er gutt da: ) I fin form men kjenner bekkenet stadig mer.Begynner på jobb igjen idag etter ferie så er spent på hvordan det blir- spes for bekkenet..Vet det blir travelt.Ellers godt med spark her også : )

Skrevet

Lucky baby: Har termin 5 nov, er 25 år og bor i Trondheim.. Kanskje vi sees på St. Olavs?? hehe

Er i fin form, og kjenner masse liv.. Tok sin tid før æ kjente spark, men de siste ukene har det vært full aktivitet ;)

Skrevet

Jepp har termin 6. november :)

Skrevet

hei 2gutta+lille hull i gummi!

Da er vi ikke alene om å slite med detta bekkenet da.. hehe trasig det der,men håper vi er friske og raske like etter fødselen... hører om mange som sliter i lang tid med bekkenet.. =/

Ellers er formen bra.. spiser som en hest og alt er bare stas:p hihi

Venter gutt denne gangen også, veldig koselig:D de får nok stor glede av hverandre etterhvert tenker jeg=)=)

Skrevet

hei:) har termin 28.oktober, ikke så mange dagene før. . vi venter en liten gutt:)

Skrevet

Termin 9 nov, vil være med her!! Har ingen gravide i nær omkrets, skulle gjerne hatt ei venninne eller noen på jobb å "vokse" sammen med.

Første baby her, bor i Oslo men er nordfra. :-)

Skrevet

Jeg har termin 4 november... venter ei lita jente :) har en gutt som ble 1 år 13 juli... blir to tette gitt :) hehe....

jeg er sykmeldt for tiden.. syntes det er veldig godt akkurat nå.. puh.. sliten :)

Skrevet

jeg har termin 4.november :) så er veldig nærme deg Lucky-baby.

kjenner masse liv her, og lillegutt sparker så om fjernkontrollen ligger på magen så faller den ned i sofaen :)

kjenner også når han hikker. morsomt og kjenne at det er liv der inne.

jente 22 oslo her forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...