Lampe77 , en spire i magen Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Nå er jeg 22+3.. Har fått plass på kongsvinger sykehuset, har fått en UL time i sept også skal jeg på kontroll og omvisning i okt. Formen min er veldig opp og ned. Mye kynnere og masse liv. Morro å se magen bevege seg:-) Åssen går det med dere?
WPW Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hei hei! 23+1 idag:) Veldig god form, og ikke kynnere.. Syns nesten det er litt rart, men det er vel ikke no å klage på Masse bevegelse da, og det er gøy. Fantastisk å ligge og se på magen som spretter opp og ned! vet du om du får gutt eller jente? Vi får gutt! Veldig gøy syns jeg, for jeg har bare en søster selv, så gutt blir liksom noe helt nytt for de vordende besteforeldrene:D Gleder meg såååå masse! Er det din førstefødte, eller har du noen fra før?
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 hei.. Vi for jente som vi kunne se sist:-) Jeg har tre fra før, en på 11, ei på 9 og ei på 2 om en mnd. Når er din termin? min er 17 nov. Jeg har kjent liv siden uke 13, moro:-) Men blir mere virkelig nå som mann kjenner det så godt og ser det på magen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå