Gå til innhold

i stelleveska..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg kjøpe inn for å ha i stelleveska? Helt fersk på dette, vet ingenting om salver og kremer og såper til den lille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å ha våtservietter, helst da parfymefrie. eller ferdig fuktet klut i en pose. skift tilfelle den lille tisser seg ut eller noe. pose til skittentøy, bleier, smokk(er) en liten leke. mme og flaske vis en bruker dette.

kansje ha med deg en salve vis den lille skulle få utslett:)

Skrevet

Hei,,

Bare et lite tips...

Når jeg for 10 år siden fikk førstebarnet vårt, var våtservietter bra å bruke.. Fikk det til og med i stellevesken jeg fikk av UL.

Men, når jeg ca 4 år senere fikk en jente var våtserviettene tatt bort fra stellevesken jeg mottok av UL.

Da fikk jeg vite av en jordmor at disse våtserviettene ikke var bra å bruke,,

Så nå venter jeg nr 3 og vet ikke om jeg kommer til å bruke våtservietter nedentil på jenta vår...

Noen som har hørt noe om bruken av våtservietter nå??

Skrevet

det jeg har hørt av de med små barn rundt meg et at vis du ikke bruker det for mye er det ikke farlig. og i tillegg selvfølgelig velger de som er parfymefrie. Fått ambefalt sebamed sine. men bruk selvfølgelig våtservietter med måte.

ps er førstegangs så jeg er ingen ekspert

Skrevet

Jeg brukte det på gutten min, men da er det jo utvendig nedentil,

Mens på jenta mi, brukte jeg det ikke og ikke kommer jeg til å bruke det på jenta vi får nå heller...

Tørke fingrene, går bra,,

Det kommer nok til å ligge en pakke i stellevesken, våtservietter tar jo så bra på flekker,,

Skal vist også ta vekk oljeflekker,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...