Gå til innhold

Da tusler jeg over til 2. trimester :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan med glede si at det ble ingen abort, og at jeg nå gleder meg til tiden framover. Er 12 uker i dag, så nå er det ingen vei tilbake. Kom fram til at om jeg tok abort var det kun fordi det var samboers ønske, og det er ikke riktig. Til tross for at vi ikke har hatt den STORE beholde praten er alt bra mellom oss, og vi legger fortsatt planer framover. Tusen takk til alle som har kommet med støttende ord både her på 1. tri, beholde barnet og hvor er du i svangerskapet. Det har hjulpet masse!

 

Lykke til til alle dere som er igjen her inne! Håper å se dere på 2. tri snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre! Kose deg på 2 trimenster =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...