lykkelig:) Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 min første datter ble født i uke 36, veldig fort.. vannet gikk om morgenen i dusjen(uten at jeg egentlig var klar over at det var vannet som gikk) men begynte ikke å merke noen rier før ca 15. 30 på dagen og 17.00 var hu ute, nå venter jeg barn nr. 2 og er litt bekymret, kan jeg regne med at også dette barnet vil bli født tidlig?? har hørt at nr 2 gjerne kan komme litt fortere.... er det noen sammenheng, noen som veit???
Vertigo Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Ikke godt å vite. Har det sagt noe om grunnen til at hun kom så tidlig? Jeg fødte førstemann 7,5 uker før termin, nr to 15 dager før og har nå 18 dager til termin og går her fortsatt. Men selv om de kom til ulik tid, var selve fødslenen ganske like. Kjappe og greie uten at det var styrtfødsel. Er vel umulig å si om du får like fødsler. Men jeg ville absolutt tatt høyde for at denne også kan komme litt før tiden og like fort..
lykkelig:) Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 fikk ikke noen svar på det, men var plaget masse med kynnere fra uke 22, nå har jeg vært plaget med kynnere fra uke 17, men ikke så voldsomt som med første svangerskap.. tror jeg skal være godt forberedt før denne gangen, kom litt brått på første gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå