LuckyLuke Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Sitter her og er grenseløst frustrert over min samboer. Erd et flere enn meg som har menn som ikke klarer å planlegge? Som ikke klarer å skjønne av seg selv at: hvis man skal ha middag, så må man handle. Oisann, tomt for dopapir, det må vi kjøpe??? Jeg har verdens beste mann på de fleste områder, men blir litt redd for at det er jeg som må stå for all planlegging i fremtiden. Vi er på vei til å kjøpe hus nå, og forhåpentligvis er jkeg gravid snart også. Men blir dritnervøs innimellom for at jeg må stå for alt. Han drar å handler, men det er når jeg ber han om det. Og da handler han kun det jeg ber om. Hjelper ikke om han var på dass og tok resten av dopapiret rett før han satt seg i bilen, så skjønner han ikke at han må kjøpe med det om jeg ikke har sagt det... Blæh... frustrert nå kjenner jeg. Hvordan får man han til å ta mer del i dette?
trillemamma Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Da sender du han på butikken også kommer han hjem igjen uten dopapir, møter han i døren og sier at dere er tom. Kanskje han skjønner litt da.
It's all about me Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Derfor tar jeg meg av all handlingen. Mannen har andre ting han tar seg av som jeg slipper. En slik ting er så liten at det ikke er noe vits å sløse energi på.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hørtes ut som min mann.. Hvis det er en trøst så har min mann blitt bedre med årene, og det er kanskje fordi jeg har stilt meg like dum som han.. Jeg forteller han kanskje ikke at vi er tom for en ting men lar han finne det ut selv. Vi bor bare ett minutters gange fra butikken så tar jo ikke lange tiden og springe ned, men er jo ett tiltak syntes jeg.. Så lar han springe til han blir lei. Han er også av den typen som handler kun det som står på listen. Klarer ikke å tenke noe selv. Men han får springe for jeg har bekkenløsning og kan heller ikke bære tungt.. Hvis han ser at vi mangler middag, springer han ned å kjøper middag. Kommer ikke på at vi kanskje også mangler brød til kvelds. Så springer han da igjen.. osvosv. Men jeg syntes det er greit å sende han med handleliste. Blir billigere enn om jeg går.. Jeg handler jo all slags mye dilldall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå