Gå til innhold

Noen som så Unge Mødre i dag? Herregud...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter bare å ler hver gang jeg ser programmet. Har ingenting imot unge mødre.. men de fleste av disse på ruta mi, virker som noen utrolige umodne bedrevitere. Særlig ho som skal skilles etter 2 mnd.. haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vell det der "ekteparet" som skiller sge ut her.. merkelige greier.. sku nesten tro det var skuespill.. synd at programmet er så grådig dårlig.. synest det kunne vert litt mer om barna og babyene enn bare foreldrene sine løke valg

Skrevet

HI her..

Ja, hadde ventet meg mere om hvordan de taklet ting med tanke på barna.. ikke bare klaging om forholdene deres. reagerer også på det paret som storrøyker hele tiden... Er ikke fanatisk, men syns det ser helt usmakelig ut.. Syns norske var hakket bedre.. Det ekteparet så ut som et arangert spill hjele tiden syns jeg.. Hun virket jo helt følelseskald og formell i bryllupet hvertfall:)

Skrevet

Hvordan tror du at du ville framstått om du ble filmet?

Skrevet

Det er vel kanskje en grunn til at de fleste ikke lar seg filme.. men det var ikke diskusjonen her. Lurer bare på hva dere andre og synes om programmet... akkurat som jeg kunne funnet på å diskutere frustrerte fruer. Hissig:p

Skrevet

Er unge mødre begynt igjenn? Altså den norske versjonen?

Skrevet

Nei da.. det er bare den danske:)

Skrevet

Jeg synes det er gøy å se på jeg : ) Men så digger jeg reality-programmer generelt da... Mye rart å se i Unge Mødre, he he. Det ekteparet som skal skilles er jo bare helt tragi-komisk da : ) Synes hun jenta er ganse søt jeg .... men hun sliter nok litt psykisk, også blir ikke livet så lett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...