Gå til innhold

Beklager å irritere og ødelegge dagen deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var det veldig varmt og eg hadde noen ærender i sentrum å gjøre..

har termin på torsdag og er ganske gravid..

jeg gikk egentlig med en svæær regnjakke men den gikk av og jeg gikk i en intilsittende t-skjorte(gikk nedenfor magen) og åpen colege jakke... Magen var godt synlig..

Hvorfor får jeg kun sånn suuure OG stirrende blikk fra andre damer/jenter? er det så unormalt å være gravid at de bare må glo og glo som eg har ødelagt dagen deres?? Forventer folk at vi gravide ikke må vise oss i omverden? at vi skal sitte hjemme å skamme oss for det vi gjorde for 9 måneder siden;) hehe.. det siste var tull..

men skjønner ikke hva det er med den gloingen.. er så grådig og.. stygge blikk.. beklager for å vere gravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de glor fordi de synes magen din er så fin. Positive tanker:)

Skrevet

Det føles ikke slik.. ser ut som de ser på meg og tenker "gu at hun tør vise seg ute" ;)

hihi.. litt hormonell i dag eg.. men irriterer meg slik .. skal aaaaldri se på en gravid ;)

Skrevet

overreagerer du ikke litt nå?:)

d er sikkert bare en følelse du har..sikkert ingenting i d..de fleste synes bare at gravid mager er kjemepfint..

d er litt merklig at akkuratt du skulle møte på flertall av de så ikke synes noe om d..men kan liksom ikke se for meg d heller..

kanskje de er misunnlige:)

Skrevet

eg føler desverre det ofte sånn.. spessielt når eg går rundt i sentrum..

er jo litt ung, kan vere folk ikke takler det eller synes synd på meg...

satser på det er missunelse! ;=)

Skrevet

Ja, jeg trur de er misunnelige.. he he..

Skyt fram magen og opp med haken, du bærer noe vakkert i magen!

he he.. jada, det er ihvertfall ikke noe stygt med gravid mage syns jeg..

Selv, da jeg ikke var gravid tittet jeg alltid på gravide, for det er ganske fascinerende å tenke på at man har baby i magen, og de ser så flotte ut..

Skrevet

Det har jeg heldigvis aldri opplevd i noen av mine svangerskap..

Skrevet

Uff leste innlegget mitt igjen no.. og var kanskje litt sur..

får skylde på at eg nettopp har ryddet og vasekt hele huset i kveld og gubben har sittet på dataen selv om han både ser og hører at eg driver på og har TERMIN om to dager og har BURSDAG imorgen...

no er eg heeelt utslitt og skal begynne å bake.. mens han hakkje rørt seg siden han kom hjem.. joda...

uff hormonell igjen!;) ;)

Skrevet

hehe tror alle kjenner seg igjen i disse hormontider:)

Skrevet

Føler også at folk ser litt mer på meg nå enn til vanlig når jeg ikke er gravis Men opplever det som bare positivt:) De smiler jo til meg også:) Bare koselig!

Skrevet

Vil bare sende en klem. Si at det er ok å være sliten og utillpass, lol. Det er også ok å senke kravene. Kjøpe kake og is er helt ok i stede for hjemmebakt. Det er også ok og ikke rydde og vaske mere enn det som absolutt er nødvendig for deg. Håper dagen din blir bedre i morgen!

Skrevet

Jeg vet faktisk hvordan du har det, Kristin*me gullet!

Jeg føler også at jeg får "stygge" blikk av folk på gata, og det tror jeg kommer av følgende:

Jeg er 21 år, men ser yngre ut. Der hvor jeg bor er "ung mor" synonymt med ikke planlagt, snylte-på-sosialen-, alenemor, uten utdanning, aner ikke hvem som er faren osv osv.

Så når jeg går alene eller med feks mamma, føler jeg at forbipasserende tenker stygt om meg, at jeg er "ei sånn ei".

Den følelsen er imidlertid helt forsvunnet når jeg går sammen med kjæresten min, for da tolker alle det dithen at det er et kjærlighetsbarn, at vi er sterke og unge mennesker som tør å stifte familie osv.

En veldig snål tankegang, men sånn opplever i allefall jeg det!

Dessverre ser det ut til at det ikke er lov til å glede seg over graviditeten hvis den ikke skjer innenfor de "riktige" rammene.

Skrevet

takk takk penger:)

No har en no fått dyttet i meg masse kakerøre og da kom jammen meg humøret litt tilbake:)

Typen har lovet en fin dag i morgen, så får vi håpe lillegutten holder seg inni magen,..

Skrevet

Ja jeg har tenkt på akkurat det samme som du sier her!! Jeg får helt andre blikk når eg går med typen min , enn når eg går med mamma eller heelt alene.. alle tenker "haha se hun, gåttt på en smell"

Jeg blir 21 i morgen ( :D ) og er jo også ganske ung...

Skrevet

ja kjenne t d der kristin....lika ikke dn gloinga...føle mæ skikkeli beglodd...mye stygge blikk ja...huff å huff....spes nu når man e så nærme å magen vises så godt...e ikke gøy å gå i byen når man føle at alle stirre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...