Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 vasket noen plast flasker i oppvask maskin som tydeligvis ikke tålte det og ble bøyde og krympet, akkuratt som de hadde smeltet litt sammen . merket ikke noe med en gang jeg åpnet maskinen men etterpå.. avgir ikke smeltet plast en farlig gass? kan dette ha vært farlig? bør jeg vaske det andre som stod inni der en gang til? er gravid i uke 8 sikkert mange som synes dette er et dumt spørsmål, men jeg spør for det jeg. bekymrer meg lett...
trillemamma Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet bare at jeg en gang smeltet en plastbolle som sto på komfyren. Brannvesenet ba meg om å skifte komfyr, siden vi aldri ville få komfyren helt ren og at den da ville avgi gasser som ikke er helt bra. Jeg ville nok ha vasket det en gang til.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 ok, det var jo ingen plast som hadde smeltet fast noe sted, de hadde bare krympet sammen, men de kan jo ha avgitt gasser fordet. ga datteren min en flaske som stod inni der også, før jeg merket det. huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå