løveprinsen <3 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Noen som vet hvilken som er den beste. Har fått råd om å ha en pakke i huset. Just in case lissom.
løveprinsen <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2008 Ingen med erfaringer om dette?
Mojo1 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har ingen erfaring selv (er førstegangs), men er anbefalt Collett av ei venninne som har gitt erstatning til begge sine barn. Collett er visstnok tilsatt vitaminer eller noe (D-vitamin??) slik at du slipper å gi dette ved siden av.
lilly85 Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 er selv førstegangs men har fått ambefalt av alle rundt meg som har små å bruke nan sin. den gir minst luft i magen sier de. så jeg skal prøve den først.
Kulå Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Har brukt begge deler og har ikke merket noe forskjell, men jeg synes det er lettere blandigsforhold med collett. Og jeg tror den er billigere + at det er noe fettsyrer i den
Ladybug~N&E Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 ingen av delene! hehe... collett likte han ikke og nan fikk han magetrøbbel av. her i huset finnes kun hipp mme. ingen gulp, ingen hard mage;)
blomst82 Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Vi fikk anbefalt NAN fra sykehuset, men gutten ble hard i magen og avføringa var grønn...byttet til Hipp og avføringen ble normal og gutten var veldig fornøyd. Dersom ammingen ikke fungerer nå heller så skal jeg bruke Hipp:) Den er økoogisk og glutenfri.
blomst82 Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 .......han gulpet heller ikke:) Vet ikke om det var tilfeldig altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå