råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 en venninne sa at jeg måtte prøve det for å få fortgang på sakene.....men er det så bra??
På vei igjen? Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg snakket med min jordmor om det i dag og hun ville ikke anbefale det, kunne risikere veldig rask fødsel der og da pluss at når du har tette rier så kunne du risikere at babyen ikke får nok oksygen..så jeg holder meg til naturmetodene og håper babyen kommer når den er klar, selv om jeg er veeeldig klar for å få henne ut nå...Store mage er i veien etc...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Funket ikke på meg, selv ikke med to flasker! (ved to forskjellige anledninger)
Santi og gjengen Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Har hørt mange skrekkhistorier om lakserolje, så det er ett av de kjerringrådene jeg definitivt ville latt vær...
lilly85 Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 det funker på noen og ikke på alle. men ambefaler ikke å prøve dette, da du kan få en styrt fødsel og revne mere enn ellers:) Jm som sa dette til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå