Gå til innhold

"LILLE MY MED GUTTEPJOKK I MAGEN"

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

har katten din fått kattunger nå????????

er så spent jeg.....åssn gikk det isåfall????

klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei elissa2, så hyggelig da :o)

Kan tro jeg tenkte mitt da jeg så mitt eget kallenavn som hoved overskrift, hehe (",) Pusen vår har ikke fått kattunger enda, men går for øyeblikket rundt i ring her å leter.... får så vondt av henne stakkar, hun virker vanvittig rastløs.... nå er hun bak sofa`en :-D .... så at ting er på gang er det ingen tvil om...

Er utrolig spent!!!!!! Å gleder meg til å se de små nøstene hennes, har også fått min mann til å si kanskje istedet for nei når det gjelder å få beholde en av dem :-) å kanskje er vel så godt som ja, eller hva ??!!! hihi....

Skal holde deg oppdatert elissa (",)

KLEM!!!!!

Skrevet

*dytter denne litt jeg* da jeg ikke er sikker på om du har sett beskjeden min (",) Intet nytt!!!! Går her å tripper, heldigvis så kommer mannen min hjem i kveld (han har vært på reis i jobbsammenheng)... sånn at vi i tilfelle er 2 som er tilstede under fødsel (føler meg litt tryggere da, hehe)

KLEM fra

Gjest elissa2
Skrevet

hei:)

hihi, jeg fikk overtalt mannen min,endelig, så vi skal beholde ene kattungen:):):):) det er så gøy med kattunger:)

kattemor her var gså veldig rastløs, og gikk rundt å leita etter et sted å føde noen dager i forveien, og stedet hun valgte ut var kleskapet til minste sønnen vår........hihi:)

de er rare de dyra:) æsj,forressten så tok jeg bort en ekkel flott fra kattemora i dag:(:(

Gjest elissa2
Skrevet

når har du termin forressten????

er formen bra?

Skrevet

Heia :-)

Så kjekt da at dere skal beholde den ene kattungen :-) Prøver å overtale mannen jeg oxå (",) Så deres katt har fått pusunger??? hvor mange??? er så spent jeg på hvor mange nøster som ligger inni den stoooore magen hennes.... (tror egentlig ikke at det er så mange i og med at hun er så liten selv, men d har kanskje ikke så mye å si?!!!)...

Ja det er hærlig med katter, har alltid hatt katt vi, fra jeg var lita til nå :-) Men hun vi har nå er ikke gammel, 1 år i september og hun er bare såååå snill og søt :-)

Jeg har termin den 23 oktober (har snakt så mye om pus her at jeg "nesten" glemmer meg selv til tider, hihi :-D Hva med deg? Når har du termin? Og er dette nr. 2??? (fikk med meg at du hadde en sønn fra før) :-) Jeg har 2 jenter (ei på 2 og ei som nettopp fylte 5)... Og nå kommer altså guttepjokken :-) Stor stas :-) Jentene gleder seg veldig til å få en lillebror og vi til å få en sønn :-) Hva med deg? Vet dere hva dere får?

Ble mange spm. på en gang dette, hehe..... Nå får jeg ta kvelden, min mann har lovet meg massasje & han ligger oppe å venter på meg... drøyer jeg tiden mer nå så blir det vel ikke noe da han sikkert snorker når jeg kommer tusslende :-D :-D

Uansett, ha en fin kveld da elissa :-)

Klem igjen fra

Skrevet

Håper kattungene kommer snart! Du må holde oss oppdatert. Så gøy at dere skal beholde den ene. Jeg har hatt så lyst til å beholde en kattunge fra våre to kull, men for det første har vi ikke plass til en katt til (har fire stk), og for det andre har det dessverre ikke dukket opp noen gode avls/utstillingskandidater... Og det blir litt dumt å beholde enda en kosekatt, når jeg forsøker å drive med avl...

Skrevet

Hei meg80

Jepp skal holde dere oppdatert :-) Ingen tegn til fødsel enda og i dag er hun faktisk veldig rolig og fin..... Har i hvert fall gjort klart med kattesand å sånn pluss fødeplass (våger ikke å slippe henne ut nå)....

Ja kjempe kos om vi får beholde en av dem, dattera mi på 5 år har allerede funnet navn til den lille pusen :-) hehe....

Så du driver med avl, så spennende :-) og 4 katter :-D oj, ja da forstår jeg at dere ikke har plass tl en katt til :-) men de er jo såååååå nusselige vetu så det er ikke rart at du blir fristet :-)

Ser at du venter oktoberbaby du også, når har du termin???!!! Jeg har 23 oktober så nå nærmer det seg 3. og siste trimester :-)

-Klem-

Gjest elissa2
Skrevet

heia. katten vår var akkurat blitt 1 år da hun fikk 4 små kattunger.

mora selv er fryktelig liten....men greide å gjemme 4 små der alikevell:)

jeg har 2 gutter fra før på snart 8 og 3 år, og nå venter vi ei lita jente:)

det blir kjempespennende med ei jente i hus:) og gutta gleder seg enormt til lillesøster kommer:)

wow...massasje.......misunner deg, det hørtes fantastisk ut:)

Gjest elissa2
Skrevet

ja, også har jeg termin 30 nov:)

Skrevet

Åhhh så kjekt da at dere venter jente :-) litt ekstra stas når en har 2 av samme kjønn fra før :-)

Idag var jeg helt sikker på at lillemy skulle føde, gikk rundt bena på meg å mjauet og mjauet.... virket som hun hadde det vondt stakkar, men neida, det gikk over og nå ligger hun her under meg å sover og koser seg igjen :-) Begynner virkelig å lure om det har stoppet helt opp jeg..... men de kommer når de kommer :-D

Gjest elissa2
Skrevet

skal se de kommer snart:) da blir det liv hjemme med fullt av kattunger:)

vi har 4 stk som henger i gardiner, spiser på plantene mine, nja,stort sett bare pøbel:) men så er de utrolig morsomme da:)

har mannen din gådd med på å beholde en nå eller????

hihi:) vi har sterilisert katta vår nå, så det blir ingen flere her:)

Skrevet

Hei og hå (",) Ja nå er fødselen i gang. Det begynte med at jeg og jenta mi på 5 var ute å handlet inn til bursdagsselskap i morgen. Da vi kom hjem så jeg at det lå vann på gulvet (grovt kjøkkenet)... da jeg lukket opp døren smatt lillemy ut og oppover trappen og jeg så det drypte etter henne.... jeg vasket opp med en klut og det luktet ikke tisselukt for å si det sånn :-) deretter kom mye slim å sånn..... Hun har masse stramminger/ rier nå og hun er veldig veldig flink :-)

Jeg skjønte fort at hun foretrekket at jeg var der inne med henne så nå har mannen min tatt jentene med seg ut på tur sånn at hun får litt fred og ro.... det har ikke kommet ut noen pus enda, men det er vel like før... så nå får jeg springe inn til henne igjen :-)

Kommer med mer senere!!!!!

Klem fra

Skrevet

Ja nå har 3 nydelige pusunger entrèt denne verden :-) En glad og lykkelig mamme ligger å koser seg og har det bra etter en lang, lang fødsel som varte i hele går :-)

Vil bare si tuuuuuuuusen takk til deg/ dere som kom med råd til meg for det var faktisk til STOR hjelp for meg/ oss. Hun fødet de 2 første pusungene uten problemer, slikket bort fosterhinnen og beit av navlestrengen deres. Med andre ord hun var veldig veldig flink!!!! MEN da 3. pus kom så brydde hun seg kun om de 2 første hun hadde fått og sistemann lå der full av slim.... det endte med at jeg til slutt måtte ta bort de 2 første ei lita stund slik at hun fikk konsentrert seg om den lille som kom sist, deretter beit hun heller ikke av navlestrengen, så da klippet jeg av den :-) Etterpå gikk alt fint og hun koste seg med alle 3 (",)

Ellers har jenta mi på 5 smisket med pappa`n sin i hele går og i dag og vi har fått viljen våres gjennom & får beholde den ene lille pusen. Den er svart og hvit og skal hete MISS :-)

KLEM!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med de små! Deilig å høre at alt gikk bra! Hvordan ser de andre ut? *nysgjerrig*

Skrevet

ntåh:) så søtt:) stine, pusen vår er bare 8 mnd og jeg husker da hun var lita. vi fikk henne av mamma så har fulgt henne siden dagen hun ble født:) gleder meg til hun og skal ha en vakker dag:D

gratulerer med familieforøkelsen:D

Skrevet

Gratulerer med 3 små;)

Greit å ha noe å styre med mens du selv venter-he he..

Gjest elissa2
Skrevet

GRATTIS SOM "BESTEFORELDRE" D:):):):)

kjempeflott å høre at alt gikk bare bra:)

mega gøy at dere skal beholde den ene kattungen, da fikk du viljen din:):):):):)

Skrevet

Takk takk :-) Veldig kjekt med kattunger, spes. jentene er i ekstase for tiden, hehe!!!!

Ja Elissa, jeg fikk viljen min trumfet gjennom til slutt med god hjelp fra min datter, hihi.... :-)

Til meg80.

Den vi skal beholde er svart m/ litte grann hvitt under og på nesen og potene :-) Kjempe hærlig og den roligste av dem (til nå vel og merke, hehe)... De andre to er svarte og hvite de også, men mye mer hvitt i dem. Den ene av de to har lillemy sin hale (altså grålig og svart stripete) :-) De er nok for det meste lik pappa`n sin da lillemy er mer spraglete og med en stor "M" i pannen sin :-) Nå vet ikke jeg helt nøyaktig hvem pappa`n er, men har mine mistanker at det må være en svart en :-D Hærlige er dem uansett :-)

Stor klem fra

Skrevet

Hei lottepott, ja det er helt sikkert, synes tiden fyker jeg. Skal begynne på jobb igjen på mandag *sukk*..... hvordan er formen din f.t. da??? fremdeles plaget med bekkenet???.... jeg har selv begynt å kjenne det i korsryggen, så nå skal jeg gå halve dager på jobb, tror nok det kan hjelpe på :-)

Skrevet

Hellau:) Bekkenet blir vel bare verre,men har ennå til gode å bruke krykkene;) Burde nok brukt dem til tider,men fordrar det ikke... Er nok lurt å kutte ned litt på jobben ja,hard den siste innspurten.. Men du er heldig som får jobet litt,dagene blir veldig lange synes jeg.. Nå er det snart ferie for resten av huset,så håper på sommerværet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...