Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 gangs og litt press nedover, kjennes på en måte ut som hode er på vei ut?! kansje bare det presser nedover eller på nerver? er i uke 22. andre som har de sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. nei, jeg har det ikke sånn. men leste om det i stad faktiskt, tror du skal ringe sykehuset å høre.

Skrevet

på min side på babyverden... viss du melder deg inn der så står et nok på deg å:-)

Skrevet

Hallo, jeg er også 22 uker på vei. Og føler også litt press ned. Føler liksom at bebissen ligger veldig langt nede i forhold til forrige gang.

Jeg stresser ikke med saken, føler ikke at det er noe jeg må være redd for, så jeg tror det bare er sånn det er akkurat nå.

Blir det verre og vondt, så ringer jeg så klart til føden og hører om de må se på meg. Men så lenge det er slik det er nå, synes jeg ikke jeg trenger det.

Lykke til videre:-)

Skrevet

da har jg snakket me jordmor og skal på ul i morgen for sikkerhets skyld, men hun trodde ikke det var noe å bekymre seg over..

Skrevet

hei.. åssen gikk det i dag på ul? fnat. Jeg har følt litt ned press i dag, men slapper av med det. Det er med kynnere jeg kjenner det. Jeg er ikke begymret.

Skrevet

alt var fint, ingen grunn til bekymring tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...