Hjelp! En baby? Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er selv i uke 20 nå, og det slo meg hvor bekyrmet mange er i 1. tri. Tror det er viktig å huske på at de aller fleste svangerskap går bra, og at hoveddelen av spontanaborter er før man selv vet om graviditeten, selv om endel selvfølgelig er så uheldig å miste etter det også. Det er naturlig at de som opplever problemer er overrepresentert i å skrive innlegg, slik at det fremstår som mange flere har problemer enn hva som er snittet for gravide. Det er selvfølgelig det forum er til for (å skrive om gleder og bekymringer), så dette er ikke et av de innleggene som vil begrense bekymringene, bare si til de som ikke har vært gravid før at - Det som oftest bra Selv forholdt jeg meg i liten grad til graviditeten før jeg hadde sett den på ul i uke 12 og det var kanskje litt unødvendig høyt bekyrmingsnivå
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Så søt du er som skriver ett så fint innlegg til oss!!! Tusen takk for oppmuntringen. Det er vanskelig av og til å tenke at det går bra, særlig når man har opplevd kjipe ting før graviditeten som SA og MA. Alle på 2.tri skulle vært som deg!!!!! TAKK!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå