Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken brystpumpe anbefaler dere å kjøpe`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inbildt meg at AVent er et bra merke, og på Happyland i Sverige (Svinesund) var det nettopp noe kampanje på manuell brystpumpe fra Avent, så jeg kjøpte den. Men jeg aner jo ikke om den er spes god eller om andre merker er bedre, ei heller om kanskje eletrisk er bedre. Antar at man kan prøve (og lære hvordan de brukes) på sykehuset, så får man se hva som passer best for seg...

Så jeg vet ikke jeg, men siden den var såpass billig, 379 eller noe nå, så har jeg den ihvertfall i hus :D

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på å kjøpe brystpumpe enda, men er det lurt å ha i hus før fødselen?

Skrevet

Jeg brukte Avent manuelle brystpumpe sidst og kommer til å bruke den igjen.

Jeg var ikke akurart stor-bruker. Så hvis du ser for dig at du skal pumpe masse og ofte, så er den sikkert lidt tung å bruke. Da vil jeg anbefale en elektrisk(eller va det heter). Men til bare å lette trykket og til å oparbeide et lille lager så holder det abselut med en manuell.

Skrevet

jeg har også kjøpt Avent manuell pumpe.. De sier det er ett bra merke, så da satser jeg på det..;)

Skrevet

Jeg har fått ambefalt avent sine pumper. endte opp med en avent isis brystpumpe, manuell. så vi får prøve den å se:)

Skrevet

Jeg har en Avent manuell pumpe, og er veldig fornøyd. Var litt vanskelig å få ordentlig dreisen på den i starten - lett å få en liten luftlekkasje slik at det ikke ble vakum i pumpen. Men når en skjønte hvordan det skulle være, dvs ikke sitter og pumper i evigheter uten at det er vakum, så gikk det veldig greit. En del deler som skal sammen, men lett å få ordentlig ren. Og behagelig både å pumpe med og mot brystet.

Brukte i starten med førstemann Medela sin doble elektroniske brystpumpe siden hun var prematur, og den var for så vidt enklere å forholde seg til - færre deler og slikt, men synes det blir for kostbart med elektronisk bare til bruk av og til. Og i tillegg mye vanskeligere å ta med seg om en er på tur uten babyen og trenger å lette på trykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...