Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 1. kontroll i morgen, er 9+6 da. Er det mulig å høre fosterlyd med dopplern så tidlig? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på ul i uke 7, hørte ikke noe hjertelyd da, men man kn vel gjøre det fra etter uke 13 tror jeg.. :)

Skrevet

Når jeg var på første kontroll hos jordmor, tror det var i uke 12 omtrent, så sa hun at det ikke alltid var mulig å høre den så tidlig, men vi hørte det... =)

Skrevet

Jeg var på innvendig ul ca 9+4. Mens vi så på skjermen skrudde hun på lyd og da hørte vi tydelig hjertelyden.

Det var riktignok litt skurring i bakgrunnen men hørte det godt.Det kan vel kanskje være litt avhengig av hva slags utstyr de har?

Skrevet

Men det var ikke med doppler altså..

Skrevet

Jeg hørte hjertelyden med doppler da jeg var 9+1. Så det er mulig:)

Skrevet

Takk for svar, folkens! Da tror jeg at jeg drister meg til å be legen lytte etter lyden! Hadde en blødning i forrige uke, så er littegrann bekymra.

(Selv om blødningen var minimal, og jeg har alle mine symptomer i behold, og legen jeg var hos ikke fant noen blødning, og ingen åpning i livmorhalsen...)

Skal til legen nå på morgenen, så jeg titter innom igjen og rapporterer. =)

Skrevet

Jeg var på 1 kontroll igår, er 10 +4 og legen sa at det var for tidlig.. Men det kommer vel ann på utstyret og legen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...