enda en Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Skal på 1. kontroll i morgen, er 9+6 da. Er det mulig å høre fosterlyd med dopplern så tidlig? Noen erfaringer?
Lille_Sebastian :D Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 jeg var på ul i uke 7, hørte ikke noe hjertelyd da, men man kn vel gjøre det fra etter uke 13 tror jeg..
line## Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Når jeg var på første kontroll hos jordmor, tror det var i uke 12 omtrent, så sa hun at det ikke alltid var mulig å høre den så tidlig, men vi hørte det... =)
Lykkepålandet Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Jeg var på innvendig ul ca 9+4. Mens vi så på skjermen skrudde hun på lyd og da hørte vi tydelig hjertelyden. Det var riktignok litt skurring i bakgrunnen men hørte det godt.Det kan vel kanskje være litt avhengig av hva slags utstyr de har?
Alle gode ting er 3:) Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hørte hjertelyden med doppler da jeg var 9+1. Så det er mulig:)
enda en Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2008 Takk for svar, folkens! Da tror jeg at jeg drister meg til å be legen lytte etter lyden! Hadde en blødning i forrige uke, så er littegrann bekymra. (Selv om blødningen var minimal, og jeg har alle mine symptomer i behold, og legen jeg var hos ikke fant noen blødning, og ingen åpning i livmorhalsen...) Skal til legen nå på morgenen, så jeg titter innom igjen og rapporterer. =)
småsmurf Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Jeg var på 1 kontroll igår, er 10 +4 og legen sa at det var for tidlig.. Men det kommer vel ann på utstyret og legen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå