Gå til innhold

Vannkopper på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget flere røde prikker/flekker på kroppen til jenta vår. De kom frem ganske raskt, og i løpet av noen timer, hadde hun fått både i panna, på ryggen og på rompa. Hun hadde i tillegg også noe feber i kveld? Dette må vel være vannkopper? Det har nylig gått en runde med det i barnehagen, så det er vel kanskje det som slår ut på henne nå? Storebroren ble plutselig dårlig igår kveld. Fikk feber og kastet opp i hele natt. I dag har han vært litt slapp med noe feber, men virket ikke så aller verst i form. Kan han også være i ferd med å få vannkopper, kan de starte med feber og oppkast først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa vår fikk slik for noen uker siden, mange prikker men det var den 3 eller 4 brnesykdommen sa de på barneklinikken.. er de røde prikkene litt blemme akktig? for det blir nemmelig vannkoppene med googl på vannkommerså kan du jo lese litt;)

Skrevet

vannkopper kommer sjeldent med feber sa de til oss på barneklinikken menst banesykdommene komme rførst feber å når den e på vei over kommer prikkene..

Skrevet

Dette var mer blemme-aktig ja. Hun har hatt den 3. eller 4. barnesykdommen tidligere og da var det også sånne røde prikker. Men disse virker litt større og væske fylt.

Skrevet

Jeg trodde den første vannkoppen jeg fikk var en vannblemme. Så helt lik ut, var bare på et sted jeg ikke kunne skjønne at jeg kunne få en vannblemme. Først dagen etter fikk jeg flere prikker og feber først dagen etter det igjen...

Skrevet

Åhh..bare må spørre om du er fra helgeland..før dæ e e og..

Skrevet

da tror eg nok kansje det e vannkopper altså:(

Skrevet

Jepp, er en utflytta Sør-Helgelending..

Skrevet

Så morsomt da, føler nesten at alle her inne er sør for Trondheim til tider:)

Skrevet

Det kan være vannkopper ja. Datteren min fikk det i ferien:( Hun hadde 40 i feber! Legene sier at det er sjelden de får feber, men alle som fikk det av de vi kjenner, fikk høy feber. Tok fire/fem uker fra hun var utsatt for smitte, til det brøt ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...