Silja FullFres McQueen Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 www.silja22.blogspot.com Er fra nedi dalene en plass, men husker ikke hvor... Er ei på facebook som har lagt det ut, men hun husker ikke hvor hun tok det.. Hehe.. ;P Blir gaaal når jeg ikke kommer på hvor det er, VET jeg har sett det før!
Koala *g07* Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hm er ikke dette et sted i gudbrandsdalen.. et sted mellom kvam og fåvang? Passerer der for å komme oss til østlandet inni mellom..
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Ja, er det jeg tror jeg oxo.. Men hvor...
Joikaboll@ Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Det ligger rett før du kommer til Fåvang, og da kommer jeg fra sør ;o) Sett det mange ganger, skyt meg om jeg tar feil.
Koala *g07* Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Hehe jeg er nesten helt sikker på at dette ligger etter Fåvang jeg da, når du kommer fra sør.
Joikaboll@ Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Hmm... har ikke kjørt den veien på et år, men trodde det lå i svingen på høyre side før Fåvang ;o)
Koala *g07* Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Hm det er ei strekke fra Fåvang kirke til sentrum, den ligger ikke der, der går gamleveien og e6 side ved side. Om du kommer sør fra vil du da få Horten hus på høyre hånd før du og avkjøring til Fåvang. Det er derfor jeg mener dette kommer etter Fåvang. på strekka til Ringebu, eller enda lenger enn der mot Kvam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå