Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Var innom tanten og onkelen til sambo i går for å hente noe, og ikke et hei en gang før emne kom opp! F*** så stor du har blitt! Må du se å presse ut den ungen snart! Jeg svarer at jeg skal da ikke ha no prematur unge heller, så hun får fint bli der en mnd til eller to:) Neida, terminen MÅTTE være feil, så stor gikk det ikke ann å være! Iallefal tydelig at det var jente, for jeg var jo blit stor overalt! (merkelig da, at alle de gamle buksene fortsatt passe med sånn bump hugger) Og, JA jeg vet magen er stor, men åså??? Heller det enn at den er for liten vell? Jævla feite dundra skal sitte der og slafse i seg dritt mat, og komentere at JEG er stor, avHELT naturlige årsaker! ÅÅÅÅH, blir så sinnsykt forbanna! Skulle nesten ha svart henne og! F**n *****, Nå er du stor, kan jo snart ikke telle valkene dine jo! Går ikke ann å bli SÅ stor vell????? DET hadde vert noe det!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Go for it sier jeg! Om du blir støtt av hva folk sier (noen som er forståelig i denne situasjonen) anbefaler jeg å enten si fra eller svare med samme mynt.. Ikke diplomatisk sagt av meg kanskje, men hjelp meg sinnsykt da hormonene mine raste som værst i 5.-6. mnd;)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 hehe, jeg ville jo... men fikk meg ikke til å svare... bare lo det vekk... Må bare si at jeg dømmer ikke overvektige eller noe, bare at om de kan komentere min kropp, kan vell jeg komentere dems??
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Overvektig eller tynn som ei flis.. Om noen føler de har rett til å kommentere kroppen din i hytt og gevær skulle det bare mangle at de ikke burde la deg få samme muligheten tilbake;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå