Gå til innhold

Hviken farge har dere på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ha en vegg mørk brun og de tre andre enten i lyseblått eller beige.. Vanskelig å velge, også er jeg usikker på om det blir fint, eller om det bare er sånn som er fint på oppussingsprogrammer på tv :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en så lys og mild blåfarge (med litt lilla-tone i) at den nesten ser hvot ut. Så har vi et varmt nøttebrunt gulv til i flere sjatteringer av varmbrunt. Det er faktisk kjempefint, ble overrasket over hvor bra det ble :-)

Skrevet

Det kan bli veldig fint å ha en vegg mørkere enn de andre! Selv har vi et lite soverom så vi har ikke en hel vegg vi kan gjøre det på, og det passer seg best med en farge på alle veggene synes vi. Vi skal male i lys lys lilla, en litt kald farge på soverommet synes vi passer bra!

Skrevet

Har sett et soverom med iskald lyseblå farge, og det var kjempefint! Det er ikke en farge jeg hadde trodd skulle ta seg bra ut, men det gjør den faktisk!

Skrevet

Gulvet hadde jeg ikke tenkt på da... Hmm må kanskje ha det mørkt også da, så det blir en mørk vegg og mørkt gulv. Ser det for meg inni hodet, og der er det fint :) hvertfall om jeg får gardiner i samme fargen.

Går det an å male et garderobeskap tro? Tror det er finer med belegg på....

Hørtes fint ut soverommet deres Alva :)

HI

Skrevet

Vårt er ganske kvadratisk, men den ene veggen dekkes av garderobeskap, så det tenkte jeg å male i samme farge som de to andre lyse veggene. Om det går å male det da.. HI

Skrevet

vi har en vegg i mørkegrå med mønster og så har vi 3 vegger med lysegrå..kjempefint:)

blir sikkert bra det du tenker på skap kan du male,hør på butikken å få rett sort maling til skapet

Skrevet

Ja, finnes det ikke noe maling for det så får jeg heller pusse så annen maling får feste. Har ikke så stort budsjett at vi kan spandere på oss nytt garderobeskap gitt. Men maling og nye knotter kan det få, hehe... HI

Skrevet

Vi har tre vegger i lysebrunt, og en vegg med tapet i mørkerosa/cerise og brunmønstret tapet. Favorittrommet mitt, faktisk. Veldig lunt og koselig.

Skrevet

Hvite vegger..Hvite trepersienner, turkise gardiner (eller mere azurblå...) Malt skapdørene på det ene garderobeskapet i en matt blå/grå farge. Mens jeg holdt på, fant jeg frem ei stor sponplate, hvor jeg malte hele flaten i samme som skapet... oppå, rotet jeg til en slags blomst i lilla og grå.. blei helt overraska over meg selv.. skal lage et i samme farger med sommerfugl på... Ellers er det meste hvitt... har noen detaljer med noen lekre sommerfugler jeg fant på kid.. de har metalltråd bak, så jeg har festet de i gardinene.. det ble rett så sommerlig, og jeg er mektig stolt. Syns det er viktig med lyse lette soverom man får lyst til å legge seg oppå dyna og prate i:)

ps: Syns det er veldig fint med slike kontrastvegger dere prater om... skal ha på spisestua. hvite vegger med en brun kontrast og litt "kafffe" tema..

Har akkurat kjøpt leilighet, så er nok litt i ivrigste laget her..

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt hus vi da. Og akkurat nå er soverommet grønt. Skikkelig skikkelig grønt! Og når lyset kommer inn vinduet så blir fargen gjenspeilet slik at vi ser ut som Shrek og Fiona. Ikke veldig sexy altså :P

Du med det rosa soverommet, hørtes litt for spenstig ut for meg, og dessuten får jeg ikke trumfet gjennom rosa, hehe...

Skrevet

Vi har nugattbrun med beige et hint av aprikos på soverommet. på gulvet har vi middels farve.

Den nugatt farven er helt magisk!!

Skrevet

Blå vegger og trehvite møbler, og alltid blått sateng sengetøy på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...