Gå til innhold

Sniker meg inn her!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ferdig med første etappe og sniker meg inn i et nytt trimester:) Herlig å være ferdig med første 12, men litt skummelt fordi det er nå mye begynner å skje!:) Hvordan er det med formen til dere her inne? Jeg er i kjempeform, men har litt ondt i hodet og er fortsatt ganske så trøtt:) MEN ingen kvalme!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester. Håper du får en kjempe koselig tid her inne :o)

Formen min er ganske normal, trøtt, lavt blodtrykk, men ellers fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...