Lykkelig-nr1 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Endelig ferdig med første etappe og sniker meg inn i et nytt trimester:) Herlig å være ferdig med første 12, men litt skummelt fordi det er nå mye begynner å skje! Hvordan er det med formen til dere her inne? Jeg er i kjempeform, men har litt ondt i hodet og er fortsatt ganske så trøtt:) MEN ingen kvalme!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester. Håper du får en kjempe koselig tid her inne ) Formen min er ganske normal, trøtt, lavt blodtrykk, men ellers fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå