Gå til innhold

KJEEEEEEEEEEEEEDER MEG!!!!! Noen som har lyst til å underholde, sessa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer vel til å finne frem noe crap på dvd nå any second, men hadde vært digg å komme tilbake til en tråd som fikk tiden frem til lillebror kommer ut til å bli litt morsommere! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder deg? Kan du ikke bare føde litt a? Er liksom det du skal bedrive tiden med i disse dager.

Skrevet

døhh? skulle ikke du vært på føden? hehe

Skrevet

Jeg skal fortelle deg en vits jeg leste i Se&Hør:

To engelske fisk møtes.

-What do you say, sei.

-Nothing at all, ål.

Sånn..der var mitt bidrag :)

Skrevet

Gå inn på www.pogo.com... Masse spill...

Skrevet

Takk gode gud, for at jeg har Christine Koht på dvd! ;) Herlig damen!

Joa, skulle gjerne født, men lillegutt vil ikke!

Keep 'em coming! Jeg gleder meg til masse moro her i senere!

Skrevet

dumme kommaet som snek seg inn før sessa i overskriften! *skylde på at man er gravid og litt treg i toppen*

Skrevet

Mulig at spåtjenesten din bør legges ned... sorry!

Skrevet

Jeg har skikkelig på følelsen at du bare trenger å vaske noen gulv, eller gjøre noe annet, så starter det. Prøv om du orker. Det er like før;);)

Her er hvertfall noen vitser:

Gammelt ektepar gjør seg klar. Hun smører gang på gang glidekrem i skrittet. han ser på, så tar han av lenken på klokken i vesten, snurrer den rundt stasen. Hun ser på og spør: Hva holder du på med? Legger på kjetting, det ser ut til å bli slapseføre...;);)

Mannen går ned for å slikke dama. "fy faen som det stinker her". "Ja, jeg har gikt", sier dama. "I fitta"?, spør mannen. "Nei, i armen, så jeg får ikke tørka meg i ræva!

E låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle lålåe låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle låle... Du kan si ka du vil om saman, men dæm e djævlesk go på sangteksta;)

Skrevet

Lille Luri, da.. Dette trodde jeg ikke om deg! ;) Vasket gulv på søndag... vurderer vindusvask i morgen....

Skrevet

Hehe;) Huff... litt dårlig humor etter en dag med masse trening. Er sliten, og da blie humoren deretter som du ser ;p

Jeg har jo spådd fødsel i mårra, så prøver å lure deg i gang...hihi;)

Skrevet

hehe, vurderer å lokke med meg mann til sengs om ikke så lenge, men kroppen er egnetlig bare i veien når vi først kommer så langt at det er mulig jeg driter i det. Skal spise kyllingvinger med masse chillisaus nå (grue seg til halsbrann i natt!)

Skrevet

Nei, vet du hva!!!! Invester i briller og se i kula en gang til a!

Skrevet

Kos deg med kyllingvinger. Håper det setter i gang i natt... grusomt å vente på å føde!

i morgen forventer jeg å ikke se deg her altså;)

Skrevet

Hva skal jeg gjøre, da? Danse i bastskjørt til hulahulamusikk?

=o)

Skrevet

takker!!!!

Tenk at det kan være hyggelig at folk ikke vil se deg! ;)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Å, søte NL!!!! Ta en liten flytur hit og dans for meg!!! hihi

Skrevet

Det hadde blitt et syn du sent ville glemt ;o)

alohahaaaaaaaaa,aloahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Skrevet

*lukker øynene og ser det for meg* Du er veldig flink! Det skal du ha. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...