Gå til innhold

hvilken amme-bh anbefaler du???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte jenta vår på søndag, 11 dager før termin! :)

Trenger gode amme bher... Håper noen kan anbefale!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt; Gratulerer! :-)

Jeg synes amme-bh er forferdelig tungvint,synes bare jeg knødde da jeg skulle gi henne mat,og ikke holdt stroppene seg skikkelig oppe heller(mulig jeg kjøpte feil merke,men... (abecita) )

Synes det enkleste er å bruke en sportstopp,da er det bare å dra opp toppen og vips; mat! Er jo ikke så lekkert til en fin sommertopp eller en kjole,men sånn til hverdags synes jeg det funker best:-) Bare et tips,da.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Tenkte faktisk på deg før i dag og slimpropp spørsmålet ditt ;o)

Jeg kjøpte en ammebh på Marinka (undertøysbutikk), den er kjempe god. Uten spiler da. Men husker selvsagt ikke hva den heter?!

Skrevet

Jeg kjøpte noen på kapphal med spiler. De var gode for mine små ammepupper.

Skrevet

Cubus sine er gode, har i store str også. 170,- tror jeg de koster. Billigere og bedre enn de du får kjøpt på baby shop.

Skrevet

Jeg fant en på Lindex til ca 200 kr. Den har en blondekant øverst og ser nesten ut som en trøye/sports-bh ved at den ikke er delt på midten, men den innerste delen er delt på midten. Veldig komfortabel å ha på i tillegg til at den er fin.

Har en annen som er kjøpt på Svangerskapet som jeg bruker mens jeg sover. Den ser veldig ut som en sports-bh og er veldig komfortabel å ligge med samtidig som den holder pupper og innlegg på "plass". :)

Skrevet

Den siste kostet vel ca 400 kr.

Har også en blonde-amme-bh fra Triumph kjøpt på Cubus til ca 350 kr. Den har spiler så den bruker jeg kun når jeg skal ha en fin bh som "synes".

Skrevet

Enig med Supermamma..eh...vel...

Blonde-amme-bh fra Triumph er fantastisk

Skrevet

Glemte å si

GRATULERER

Skrevet

Gratulerer! Jeg stemmer på Cubus sine. Liker også Triumph, men cubus sine er like bra og en del billigere.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! :) får ta meg en handle runde å se hva jeg finner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...