*Babyønske* Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Lurer sånn på hvordan dere føler dere??? Klem fra meg
keth69 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 ikm 20/21 ømme bryst vorter,/pupper oppblåst treg mage sur og sinna opp og ned kviser litt stikkinger begge sider aenkver gang tisser oftere men syns det er rart fordi jeg mista 26 juni hadde utskraping og vet ikke eksakt om eg hadde eggløsning sist uke så er redd eg innnbiller meg ting eller at det er pms, pleier være sur og sinna da, men ikke ømme bryster sukk tror eg prøver en test på søndag men tror ikke at eg har noen spire:):) mvh
ønsker meg et lite sjarmtroll Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Jeg har ikm 20.juli... Er kvalm, svimmel, vondt i magen, vondt i korsryggen, mye utflod, humørsvingninger, trøtt og kvisete... Til vanlig i uka før mens bruker jeg bare å ha noen mensmurringer... blir så forvirret for jeg har testet meg flere ganger denne uken, men negativ spørs om alle disse symptomene er innbildning... er i min 3. pp nå, kanskje derfor jeg er så sur og grinete, vil så gjerne bli gravid NÅ
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 ikm 23/24.. jeg er super spent, har mange av de samme symptomene som jeg hadde når jeg var gravid med snuppa for 3 år siden og når jeg hadde en sa i mai.. i går kveld kastet jeg tom opp uten noen grunn.. men, prøver å ikke se etter tegn og symptomer egentlig, venter mensen neste uke og vil heller bare tenke at den kommer enn at den ikke kommer men masse lykke til til alle som venter på tr neste uke!!
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 På mandag 21 er jeg på dag.29 i syklusen - så jeg har ikm 21 eller 22 juli Hos meg bare stikker det i tissen og litt i puppene.. men vanskelig å si.. Mins det er sånn jeg var sist og, også fiiiiiser jeg sååååå mye.. hehe
*Babyønske* Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 Kjempe spennende dette ) Jeg pleier å spotte mye 10 dager før tr, no er det 4 dager til ikm og ingen tegn på spotting ) -trøtt sover MYE -til tider vondt i korsryggen -mye hvit utflod -mye kviser på haken -mageknip, luftsmerter i magen Dette kan jo også være symptomer på tr, men detet at jeg ikke spotter i det hele tatt når jeg har gjort det ett år er litt spennede er i 7 pp... Vi må holde hverandre oppdatert, kjempe spennende.. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå