Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 jeg skal ut med en fyr denne uken, jeg sendte sist en melding, spurte ham ikke om noe i meldingen, bare sa at det høres bra ut liksom.. så har ikke fått svar av ham etter det, siden lørdag.. skal jeg bare vente til han sender melding eller, er litt confused jeg, fikk intrykk av at han likte meg.. Vet han er en ganske opptatt fyr da men.. burde jo ikke være en unnskyldning for å ikke sende melding tilbake.!
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 her har jeg alltid sendt meldinger når jeg har fått lyst... sikkert vært litt mye til tider, men ingen av dem har sagt noe negativt på det. skriv og vær glad =D
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hva med å bare ringe han og spørre?? Brøhue...
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 mannfolk!! har hatt denne diskusjonen med kompiser og de sier at de ofte glemmer å svare om de holder på med noen annet når de en meld. ser ofte at de får melding av jenter, så går de på do, kommer tilbake og har helt glemmt tlf. og meldingen der! om jeg var deg ville jeg ringt, evt skrevt en meld der du bare spør om dere enda har en avtale da og da! guud luck
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 dumme meg, fikk svar med en gang avtalen er i boks enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå