Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er hjemme på dagtid med barna?Gubben er ferdig med ferien,men ikke jeg.Så går hjemme om dagen ,med to på1,5 år og på 5 år. Begynner å bli kjedelig. Hva finner dere på? hva har dere gjort i dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Er for det meste hjemmeværende med min, jobber i helgene. Her består dagene av dibbing, husarbeid, en tur ut, en tur på treningssenteret kanskje... I dag har jeg og mini ryddet hele huset - hun har vært flink å hjelpe til, hehe... så har vi lekt litt på golvet, laget middag til pappaen og det var vel det...=P men han kommer hjem 14.00 da, så han er tidlig hjemme... når det er fint vær går vi gjerne ut en tur. i dag har vi kjøpt spade, bøtte og diverse så blir det fint vær i morgen skal vi i sandkassen en tur...

Skrevet

Kjedelig hjemme med barna?

Hmmm,du jobber ellers,og syns de ukene barna dine er hjemme er kjedelige????? De få dagene unga kan slappe av og kose seg hjemme med mamma`n sin (eventuelt pappa...).

 

Fatter ikke att d går ann...

 

Men d er min mening,så for noen er d sikkert kjedelig i tilbringe tid med sine kjære barn...=)

Skrevet

Pass på at du ikke sprekker da Tidlig_Ute, du fremstår som litt sinna.

 

Hun mente vel heller at det var vanskelig å finne på noe litt artig og utenom det vanlige siden det er ferie, ikke at det var kjedelig å være sammen med barna.

 

 

Skrevet

Har vært hjemme med en på 3 1/2 år og en på 4 mnd i 2 1/2 uke nå. Nå skal gubben ha ferie i nesten 3 uker og det skal bli deilig. Har vært noen slitsome dager. Vi har hatt noen by turer, dratt på stranda, vært på badeland, tatt toget og besøkt venner som har barn på samme alder. Til uka skal vi til danmark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...