Gå til innhold

tenkt å slutte med amming om natta .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til foreldrene mine til helgen og mamma sa at hun kunne ta Mathea inn på rommet dems slik at jeg fikk sove - men jeg kommer vel til og bli like hysterisk som dattera mi. Er så vondt og høre hun gråte......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort hvis ikke hun er _veldig_ trygg på de... Hvor gammel er hun da?

Skrevet

Hvor gammel er hun? Kjenner hun besteforeldrene godt?

Hvis hun er veldig trygg på besteforeldrene sine, så ville jeg prøvd, men sørg for å ligge på et rom der du hører henne. For du vet best hva gråtingen hennes betyr. Høres hun redd ut, så må du hente henne med en gang, for det gjør ting bare enda verre.

Skrevet

er litt usikker jeg også, har lyst til og gjøre det selv, men hun vil jo autiomatisk tenke pupp når hun ser meg ikke sant ?!!

Hun er snart 9mnd ... og har heller ingen problemer med og amme henne noen mnd til ...er litt usikker på om jeg skal gjøre det .. men hun skal begynne i bhg 11 august og jeg på kurs 4august så kanskje greit og få nattesøvn snart for begge to:)

Skrevet

ja kjenner besteforeldrene godt .... og jeg ligger vegg i vegg med dem .. så ingen fare ...

men er på spent på om jeg klarer det !!!!!!!!!! tror helts at jeg og mamma kommer til og begynne og krangle .....

Skrevet

Ja, jeg hadde aldri klart å la min mor styre med noe sånt mens jeg lå og hørte på. Hadde blitt krangel...

Hva med at mannen din tar det da? Begge mine har sluttet av seg selv om natten rundt 10 mnd (men jeg har jo hatt lang permisjon)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...