Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å pakker før flytting.... det er såååå mye.. driver å kaster så det står etter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er sikkert og visst..Men så utrolig deilig å få ryddet det å da :)

Skrevet

Huff ja, egentlig så burde alle flytte hvert 5.-10. år, slik at man får kastet alt unødvendig.

Skrevet

Driver og flytter vi og, og har kastet en hel haug! Enda er det mer som skal kastes. Vu fylte opp en container uten problem :-)

Gleder meg til vi får flyttet, for nå er jeg LEI av å bo i et rot av et flyttelass!

Skrevet

Jeg vet hva du mener...Vi har flyttet 5 ganger de siste 5 årene, og hver gang forsøker jeg å kaste så mye som mulig. Dessverre hoper det seg opp ting etter kort tid, aner ikke hva vi skal med halvparten av dem. Vi bruker ferien nå til å rydde i tingene våre igjen. Lykke til med flyttingen!

Skrevet

Jeg kastet tilsammen en hel kontainer, og ga bort mange ting i fjor når vi flytta hit.

Derfor forstår jeg ikke noenting, når jeg ser hvor mye dritt vi fremdeles har.

Skrevet

Å himmel ja.. Holder på å flytte og føler jeg lever i ett evig rot... kaster ting her ja..... Forstår ikke hvorfor jeg allti skal samle på alt...

Skrevet

hvor skal dere flytte da damer?

fra oslo til horten her;)

Skrevet

Slik er det hos oss også! Rydder, gir bort og kaster og det gir resultater!

Skrevet

Jeg trenger seriøst hjelp. Jeg klarer jo ikke kvitte meg med noe, og det er virkelig et problem.

packrat, har jeg blitt..eller vært hele mitt liv ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...