Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Åssen blødde dere? Jeg har bare spotta og tok 3 abort piller i går men de har ikke gjort sånn at jeg har blødd mer. Legen ringte meg tidligere i dag og sa at det ikke var så farlig at jeg ikke blødde for det var nesten ikke noe igjen i følge det gyn. legen hadde sagt til henne. Men jeg får liksom ikke det til å stemme for jeg trodde jo at det ville være normalt at man bødde mye etter en sa. Jeg skjønner ikke åssen det som er igjen vil komme ut da når jeg ikke blør noe og ikke har smerter. Vil resten komme ut den gangen jeg evt vil få mensen? Skjønner ingenting jeg.
badass_suburban-mom Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg blødde en god del,rent blod,samt fostersekk og selve embryoet da. Spørs jo litt på hvor langt du var på vei da,kanskje? Har mista både 5 og 11 uker på vei,jeg. Ved 5 uker var det bare en litt kraftig mens(bare enda vondere),mens andre gang var jeg jo litt del lengre på vei...
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 i følge mine beregninger så var jeg 8+4. glemte og skrive det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå