Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Kira? syns det er nydelig jeg!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 Er tante til lille Kira, og ja, det er spesielt.. en må smake litt på det! så jeg syns det ble kjempe fint!!
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Fantastisk!!!!! Det var jente navnet mitt, men så ble det gutt som nå heter noe veldig lignende. Så får jeg jente senere kan jeg dessverre ikke bruke det (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå